خبرهای داغ:
43 تن از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه (قزوین، آبیک و البرز)، بویین زهرا و تاکستان تا وقت اداری روز گذشته ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۱۰۵۵۱
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، پنجمین روز از ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگانی مجلس شورای اسلامی و آخرین روز از ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان در استان قزوین از ساعات ابتدایی وقت اداری امروز در نهادهای فرمانداری حوزه‌های انتخابیه استان قزوین آغاز شد.

با توجه به اینکه استان قزوین سه حوزه انتخابیه و چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی را دارا است، حضور نامزدهای انتخابات مجلس در روزهای آینده پررنگ‌تر می‌شود.

* پیوستن 15 تن به جمع نامزدهای مجلس شورای اسلامی

نصرت‌الله علیرضایی، مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان قزوین صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: 43 تن از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه قزوین (آبیک، البرز)، بویین‌زهرا و تاکستان تا وقت اداری روز گذشته ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به تعداد افراد در سه حوزه انتخابیه افزود: در حوزه انتخابیه شهرستان‌های قزوین، البرز و آبیک تعداد هشت تن تا پایان وقت اداری روز یکم دی ماه سال جاری ثبت‌‌نام کردند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: در حوزه انتخابیه تاکستان یک تن و در حوزه انتخابیه بویین زهرا و آوج نیز 6 نفر در روز سه‌شنبه یکم دی ماه ثبت‌‌نام نهایی خود را انجام داده‌اند.

علیرضایی به میزان تحصیلات شرکت‌کنندگان اشاره کرد و گفت: از 15 نفر نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی که روز گذشته در نهادهای فرمانداری حوزه‌های انتخابیه استان قزوین ثبت‌نام کرده‌اند، 12 تن دارای کارشناسی ارشد، دو تن دکتری و یک نفر نیز دارای تحصیلات حوزوی است.

این مسئول اضافه کرد: از 43 تن از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که تا کنون ثبت‌نام کرده‌اند 39 نفر را آقایان و چهار نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان قزوین با بیان اینکه ثبت‌نام از نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در نهادهای فرمانداری حوزه‌های انتخابیه این استان تنها امروز تا پایان وقت اداری انجام می‌شود، عنوان کرد: تا کنون تنها 9 تن از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان در استان قزوین ثبت‌نام کرده‌اند.

گفتنی است، طی روزهای گذشته تنها 28 نفر برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قزوین ثبت‌‌نام کرده بودند که امیدواریم با توجه به اینکه مهلت ثبت‌نام تا روز جمعه چهارم دی ماه برای نامزدهای مجلس شورای اسلامی باقی مانده است، شاهد حضور بیشتر نامزدها در نهادهای فرمانداری حوزه‌های انتخابیه استان قزوین باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها