فرمانده نیروی انتظامی از اعلام آمادگی نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و امنیت در انتخابات پیشِ‌رو خبر داد و گفت: انتخابات در کشور باعث اقتدار جمهوری اسلامی ایران، دلگرمی مردم و ناامیدی دشمنان شده است.
کد خبر: ۸۶۱۰۵۶۶
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج،  سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در نشست فصلی فرماندهان، مدیران و معاونان یگان های ویژه ناجا با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران کشوری امن و با ثبات و مقتدر است، گفت: با توجه به تحرکات قابل توجه در منطقه و ایجاد ناامنی توسط دولت های مستکبر و در راس آن ها آمریکا، به بهانه های مختلف با هدف اسلام هراسی، باعث سلب آسایش و امنیت در بعضی از کشورها شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام با نام دین و مذهب علیه مسلمانان توطئه می کنند، افزود: سردمداران ظلم و فساد در هردوره ای با علم کردن گروه های مختلفی مانند سلفی و تکفیری و القاعده و ... و امروز نیز با به راه انداختن گروه افراطی داعش در کشورهای عراق و سوریه به دنبال ایجاد تفرقه در میان جوامع اسلامی هستند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا، هدایت ها و فرماندهی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همچنین به دلیل انسجام سیاسی بسیار خوب مردم کشورمان، دشمنان این نظام نتوانسته اند به کشور رسوخ کنند و شاهد امنیتی مطلوب در کشور هستیم.

سردار اشتری بیان داشت: نیروی انتظامی برای ایجاد نظم و امنیت فوق العاده، همواره آماده جانفشانی است؛ بیان این موضوع شعار نیست و شهادت نیروهای مومن و متعهد در مبارزه با سوداگران و اخلال گران نظم و امنیت سندی بر این مدعا است.

وی با بیان اینکه افتخار نیروی انتظامی خدمت به آحاد مردم عزیز کشورمان است، گفت: ایجاد امنیت توسط نیروی انتظامی برای گروه و یا اقشار خاصی از مردم نیست؛ شخصی که در جمهوری اسلامی ایران زندگی می کند حق آرامش و امنیت دارد.

فرمانده نیروی انتظامی ضمن قدردانی از اقدامات شایسته یگان ویژه در امر خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: حضور همکاران نیروی انتظامی در پلیس های تخصصی در مرزهای شلمچه، چزابه و مهران برای تسهیل در ورود و خروج زائران، خصوصا حضور پر نشاط و قابل توجه نیروهای یگان ویژه به طور شبانه‌روزی و مداوم در قالب قرارگاه ظفر با فرماندهی سردار «کرمی» و هیئت رئیسه این قرارگاه، جلوه‌ای از خدمت رسانی مطلوب و رویکرد اجتماعی یگان ویژه را به دنیا نشان داد.

وی با اشاره به استفاده یگان ویژه از فناوری و تجهیزات بسیار خوب در پیشبرد اهداف خود گفت: با ابتکار و تلاش کارکنان یگان ویژه، شاهد بهره برداری از ظرفیت مطلوب فناوری و تجهیزات در اجرای هرچه بهتر ماموریت های محوله به این یگان هستیم.

سردار اشتری از به کارگیری و بهره برداری از ظرفیت های پلیس های افتخاری یگان ویژه در ایجاد نظم و امنیت عمومی خبر داد و افزود: یکی از ضرورت های یگان ویژه بهره برداری از ظرفیت های مردمی در ایجاد نظم و امنیت توسط خود مردم است که به کارگیری این چنین ظرفیتی در یگان ویژه مورد تصویب ستاد کل نیروهای مسلح قرار گرفته است و ان شاءلله در ماموریت های آینده از این افراد استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: ما در مقابل مردم و کسانی که به ما مراجعه می کنند، مسئول هستیم، مردم ولی نعمتان ما هستند، وظیفه ما نیز خدمت همراه با رافت و عدالت به این عزیزان است و این خدمت را مایه افتخار خود می‌دانیم.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: اما در برابر کسانی که خلاف موازین قانونی دست به تحرکات متخلفانه می‌زنند، مقتدرانه ایستادگی کنیم.

سردار اشتری از اعلام آمادگی نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و امنیت در انتخابات پیش رو خبر داد و گفت: انتخابات در کشور باعث اقتدار جمهوری اسلامی ایران و حضور بیشتر مردم در پای صندوق های رای و باعث دلگرمی مردم و ناامیدی دشمنان شده است.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی نیز آمادگی دارد تا در کنار مسئولان اجرایی، نظم و امنیت مطلوبی را همزمان با انتخابات ایجاد کند؛ ما نیز امیدواریم انتخاباتی پرشور را شاهد باشیم.

ارسال نظرات