تفاوت آشگکار دوران امام خمینی با عصر امام خامنه ای
عصر مقام معظم رهبری تفاوت اساسی با عصر حضرت امام دارد چون در زمان حضرت امام، امام پشت جبهه بودن و رزمندگان و خواص در خط مقدم ولی امروز رهبری در خط مقدم‌اند و خواص در پشت جبهه‌ قرار دارند.
کد خبر: ۸۶۱۰۷۰۶
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه بابلسر گفت: امروز دشمن از حفره نفوذ با موثرین نخبگان، تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان سخن می‌گوید و باید جلوی گسترش این حفره نفوذ را با بصیرت گرفت.

سرهنگ پاسدار سیدموسی حسین‌نژاد در اولین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان بابلسر با بیان اینکه نفوذ، ادبیات غالبی است که امروز، تکرار آن در کلام رهبری تامل برانگیز است، اظهار کرد: متاسفانه برخی از جریان‌های سیاسی و برخی از چهره‌ها به موازات بعضی از ورشکسته‌های سیاسی با نادیده گرفتن شرایط کشور و ملت و همچنین غفلت از تحولات منطقه و فرامنطقه، شبهات و یا موضوعاتی و یا اساسا از خاطرات دو نفره پرده‌برداری می‌کنند که در جواب از آن به‌عنوان انتقاد یاد می‌کنند.

 

وی افزود: باید از این جریان پرسید کدام انتقاد؟ انتقاد یا عقده‌گشایی؟ عقده‌گشایی از امام، از یاران امام یا از دوستان دیروز؟

 

فرمانده سپاه بابلسر تصریح کرد: اینکه امروز شاهد ادبیات ناپخته و ناسنجیده از یک جریان خاص و با اهداف خاص باشیم که بدون مقدمه، بی هیچ دلیل و بدور از آداب و رعایت شئونات، مسئله رهبری و شورای رهبری را مطرح می‌کنند که موجب مسرت و شادی دشمنان و بنگاه‌های سخن‌پراکنی آنان را فراهم می‌آورد تا جایی که عناصر تکفیری داعش این سخنان بی‌محتوا را مثبت ارزیابی می‌کنند و آن را مقدمه‌ای در زدودن شرک از سرزمین‌های اسلامی می‌دانند.

 

حسین‌نژاد با بیان اینکه امروز حریف تلاش دارد این نقشه را با کمک عناصر نفوذی اجرا و ما را دچار توهم و اشتباه کند، خاطرنشان کرد: باید دید کسی که نمی‌تواند خانواده‌اش را مدیریت کند چرا برای بزرگان کشور نسخه می‌پیچد.

 

وی اضافه کرد: این موارد ناظر به فرمایش رهبر با درایت ما است که فرموند آماج نفوذ موثرین نخبگان، تصمیم‌سازان و تصیم‌گیران در یک کشورند.

 

فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه دشمن با نفوذ در صفوف این قشر دنبال حذف یا تضعیف رهبری است، گفت: رهبر مقتدری که باصلابت فرمود اگر اسراییل غلطی بکند حیفا و تل‌آیو را با خاک یکسان می‌کنیم، رهبری که به پشتوانه اندیشه‌های دینی و سیاسی او، ایران تبدیل به قدرت برتر منطقه می‌شود، رهبری که خواب را از چشم سران رژیم صهیونیستی ربوده است، آنجایی که نخست وزیر خبیث رژیم جعلی اسراییل می‌گوید هرجا سر می‌چرخانیم خمینی و خامنه‌ای می‌بینیم، وقتی آمریکا حمله نظامی به ایران را در حد یک رویا می‌بیند یا وقتی شاهدیم ایران امن‌ترین کشور در ناامن‌ترین منطقه دنیا است، همه اینها به برکت ولایت فقیه و رهبری مقام معظم رهبری است.

 

حسین‌نژاد با بیان اینکه دشمن می‌داند حرف و عمل رهبری یکی است، تصریح کرد: همه اینها گواه این موضوع و نشان از آن دارد که امام خامنه‌ای عزیز به وظیفه رهبری خود به خوبی عمل کرده است.

 

وی افزود: عصر مقام معظم رهبری تفاوت اساسی با عصر حضرت امام دارد چون در زمان حضرت امام، امام پشت جبهه بودن و رزمندگان و خواص در خط مقدم ولی امروز رهبری در خط مقدم‌اند و خواص در پشت جبهه‌.

 

فرمانده سپاه بابلسر با طرح این پرسش که چرا نباید به وصیت‌نامه شهدا رجوع کرد؟ چرا دنبال خط تحریف آرمان امام و شهدا هستند؟ تاکید کرد: دشمن دنبال ضربه زدن و آسیب‌پذیر کردن ما است و نباید گذاشت طرح دشمن عملیاتی شود.

 

حسین‌نژاد در پایان با بیان اینکه اگر ضربه خوردیم و آسیب‌پذیر شدیم از بی‌بصیرتی ما است، خاطرنشان کرد: باید هوشیار بود، امروز دشمن از حفره نفوذ با موثرین نخبگان، تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان سخن می‌گوید و باید جلوی گسترش این حفره نفوذ را با بصیرت گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها