رئیس ثبت و احوال شهرستان سامان از صدور 3 هزار 222 مورد کارت ملی هوشمند در سه ماهه فصل پاییز امسال در شهرستان سامان خبر داد و افزود: شهرستان سامان بیشترین مراجعه کننده را نسبت به دریافت کارت ملی هوشمند در استان داراست.
کد خبر: ۸۶۱۰۸۶۱
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری؛ ایرج سلیمانیان در گفتگو با خبرنگار ما در شهرستان سامان؛اظهار کرد: در سال جاری، 540 مورد تعویض شناسنامه، 71 مورد صدور شناسنامه المثنی، 299 مورد صدور شناسنامه نوزاد، 7 مورد صدور شناسنامه المثنی نوزاد در شهرستان سامان انجام شده است.

وی افزود: تاکنون در شهرستان سامان سه هزار و 222 درخواست صدور کارت ملی هوشمند ثبت شده است که این شهرستان بیشترین آمار را نسبت به درخواست کارت ملی هوشمند در استان داراست.

رئیس ثبت و احوال شهرستان سامان بیان کرد: از این تعداد هزار و 368 درخواست در پست و هزار 176 درخواست در دفتر پیشخوان 508 شهرستان سامان ثبت شده است.

سلیمانیان خاطرنشان کرد: شهروندان سامانی به شرط بالا بودن سن 15 سال تمام، می توانند از هم اکنون با مراجعه به دفاتر خدمات پیشخوان دولت و یا با مـراجعه به تارنمای www.ncr.ir نسبت به پیش ثبت نام کارت هوشمند ملی خود اقدامات لازم را انجام دهنـد.

ارسال نظرات