خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:

زیبایی‌های اصفهان هم ظاهری است هم باطنی

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: اصفهان يك شهر زيبايي است كه هم از زيبايي باطني وكه علماي آن است و هم از زيبايي ظاهري كه شهر تاريخي است، برخوردار است.
کد خبر: ۸۶۱۰۸۸۸
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، آيت‌الله محمدعلی موسوی جزایری در حاشيه برگزاري همايش بزرگداشت آيت‌الله بهبهاني با اشاره به اينكه اصفهان شهر زيبايي است، اظهار داشت: اصفهان هم از نظر جمال باطن با داشتن شخصيت‌هاي برجسته و اهل معنا و ادب از ديرزمان تا عصر كنوني و هم از نظر جمال ظاهري از بابت داشتن آثار تاريخي كه هيچ كجاي كشور نمونه آن را نداريم، زبانزد خاص و عام است.

وي با بیان اینکه در بيشتر مردم ايران علاقه سفر به اصفهان وجود دارد كه بتوانند از زيبايي‌های این شهر استفاده كنند، افزود: همايش مرحوم آيت‌الله بهبهاني بهانه‌ای برای سفرم به اصفهان شد تا از زیبایی‌های این شهر نیز استفاده کنم.

نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصريح كرد: اصفهان يك شهر تاريخي و مذهبي است و مساجد و آثار تاريخي آن بي‌نظير است و همان طور كه ما امروز به گذشتگان خود افتخار مي‌كنيم، آيندگان نيز بايد به ما افتخار كنند.

وي در خصوص نقش سياسي اصفهان در تحولات كشور، گفت: اصفهان از گذشته‌هاي خيلي دور در تحولات سياسي كشور نقش داشته لذا توصيه من براي انتخابات آتي اين است كه مردم این شهر مانند همیشه هوشياری خود را حفظ کنند.

موسوی جزایری اضافه كرد: البته مردم اصفهان مانند سایر مناطق کشور همواره نسبت به رهبر انقلاب علاقه فراوان دارند و همان طور که رهبری تاکید کردند، قطعا در انتخابات پیش رو، حضوری پرشور خواهند داشت.

وي در پایان صحبت‌هاي خود به نقش آيت‌الله بهبهاني در اصفهان اشاره و افزود: آيت‌الله بهبهاني خوزستاني بودند و آن زمان ارتباط مكاني با اصفهان نداشتند اما درايت مردم اصفهان ايشان را به اصفهان كشاند و ايشان نيز در برابر اصرار مردم اصفهان لبيك گفتند، چنانكه بخشي از طول سال را به اصفهان و بخشي را به خوزستان اختصاص دادند و نقش بسيار موثري را در زمان طاغوت براي پشتيباني از امام خميني (ره) و سركوب رژيم شاه داشتند.

ارسال نظرات