مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر :

9 دی نشان داد پیوند ملت با ولایت ناگسستنی است

در ۹دی اقتدار و وفاداری ملت ایران به ارزش‌های انقلابی و دینی نمودار گشت و نشان داد که پیوند ملت ایران با ولایت ناگسستنی است.
کد خبر: ۸۶۱۰۹۰۲
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حجت الاسلام احد احدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر با گرامیداشت 9 دی سالروز حماسه با بصیرت ملت ایران و خاموش شدن فتنه دشمنان اظهار داشت: 9 دی یکی از روزهای مهم انقلاب است که در تاریخ انقلاب اسلامی نقش بسته و فراموش نشدنی است.

وی گفت: حضور آگاهانه و با بصیرت ملت ایران در حماسه بی نظیر 9 دی مایه استحکام نظام و پیوند دوباره ملت ایران با ولایت وآرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

حجت الاسلام احدی افزود: این حماسه و حضور فراموش نشدنی ملت ایران، نمایش وحدت، ولایتمداری و انسجام ملت ایران در برابر دشمنانی بود که از هر فرصتی برای تقابل با ملت استفاده می کردند.

وی اظهار کرد: حماسه 9 دی بر خاسته از بصیرت بود و به یقین این حماسه بی نظیر همیشه در تاریخ این نظام اسلامی ماندگار وفراموش نشدنی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر ادامه داد: این حماسه ماندگار به دشمنان نظام جمهوری اسلامی فهماند که ایران و ملت رشید ولایتمدار آن همیشه پشتیبان این اسلام عزیز بوده و همیشه یار و یاور ولایت بوده وخواهند بود.


وی بیان کرد: با شکل‌گیری حماسه 9 دی دشمنان و تمام بدخواهان این نظام فهمیدند که نمی توانند در برابر اراده و ایمان این ملت رشید خللی وارد کنند.


حجت الاسلام احدی با بیان اینکه فتنه 88 فراموش نشدنی است افزود: فتنه 88 که یک سناریوی از پیش طراحی شده دشمنان است فراموش نشدنی است و نمی‌توان آنرا به تاریخ پیوست.


وی با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که خطاهای بزرگی در فتنه 88 برخی‌ها مرتکب شدند بیان کرد: جنایت و گناهی که برخی خواص بی بصیرت ایجاد کردند گناه بزرگی است چراکه دشمن را برای تحقق اهدافش امیدوار کرد.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر با اشاره به اینکه در فتنه 88 برخی حمایت کردند و برخی سکوت گفت: هر دو این طیف در این امتحان بزرگ الهی شکست خوردند و این ملت بابصیرت بود که با خروش بی نظیر خود در 9 دی در این امتحان بزرگ الهی سرفراز بیرون آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار