خبرهای داغ:
همایش پرچمداران عاشورایی (تجلیل از خادمان برتر شهدا و فعالان راهیان نور) با حضور رضا حافظی جانشین فرمانده سپاه قم و فرماندهان ناحیه‌های مقاومت استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۰۹۶۳
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همایش پرچمداران عاشورایی (تجلیل از خادمان برتر شهدا و فعالان راهیان نور) چهارشنبه شب با حضور رضا حافظی جانشین فرمانده سپاه قم و فرماندهان نواحی مقاومت بسیج استان در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این مراسم از هادی سلطانی، حسن توسلی، مجتبی محمدصادقی، جواد اسدی، مرتضی قلیچ خانی، ذبیح‌الله صفری، نورالله اشغری، جلال محسنی، احمد نورایی، علی موسوی، سعید آزادی طلب، حسن سلیمانی، جواد مهدی، علی نقوی، اسماعیل اکبری، حسین عباسی، رضا موسوی، سعید میراحمدی و حجت‌الاسلام فتوت جعفری تجلیل به عمل آمد.

حجت‌الاسلام احمد پناهیان در این مراسم گفت: کسی که به راهیان نور می‌رود باید به بالندگی و دریافت‌های عظیم روحی و درونی برسد به همین دلیل اردوهای راهیان نور نیاز به عمق بخشی دارند.

وی تبلیغ اردوهای راهیان نور را تبلیغ زندگی جهادی توصیف کرد و گفت: امروز رونق بخشیدن به جریان راهیان نور جزو تکالیف ماست چون این اردوها عامل تبلیغ و ترویج زندگی جهادی هستند.

وی از کاهش جمعیت شرکت‌کنندگان در این اردوها انتقاد کرد و افزود: مسئولین مجموعه‌های فرهنگی برای جذب مردم به اردوهای راهیان نور باید رنج و سختی و بی‌خوابی بکشند و اجازه ندهند جمعیت شرکت‌کنندگان کاهش یابد چراکه رهبر انقلاب فرموده است که این اردوها باید با قوت ادامه پیدا کنند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ترویج اردوهای راهیان نور ابراز کرد: سپاه تمام تلاشش را برای رونق این اردوها به کار بسته و فعالان فرهنگی نباید توقعی بیش از این داشته باشند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها