خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم:

خدمت‌رسانی به محرومان مهمترین دغدغه اردوهای جهادی است

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: مهمترین دغدغه افراد حاضر در اردوهای جهادی خدمت‌رسانی به محرومان و روستاهای اطراف قم است.
کد خبر: ۸۶۱۰۹۶۵
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید حسین فرهادی پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی در اردوهای جهادی که در ساختمان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، با بیان اینکه نشست‌هایی که برگزار می‌شود در راستای خدمت‌رسانی و با محوریت اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: این خدمت‌رسانی با روحیه جهادی و بسیجی امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه جذب مسئولان در کنار جهادگران از اهمیت بالای برخوردار است، گفت: حضور مسئولان در کنار جهادگران سبب ارتقاء و سرعت‌بخشی به سازندگی می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی استان قم خاطرنشان کرد: مسائل فرهنگی از جمله اعتیاد، طلاق و معلولیت از دیگر مسائل و دغدغه‌های مهم است که شاهد حضور خواهران جهادگر در این عرصه هستیم.

وی با اشاره به همایش شکوه هجرت گفت: با برگزاری این همایش به آسیب‌شناسی اردوهای جهادی پرداخته می‌شود.

فرهادی خاطرنشان کرد: حضور استاندار و فرمانده سپاه استان در راستای هماهنگی و همکاری با گروه‌های جهادی از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی است.

وی در ادامه با بیان اینکه خدمت‌رسانی به روستاهای استانی از اولویت است، عنوان کرد: طلاب حوزه‌های علمیه از دیگر گروه‌های جهادی است که با توان و روحیه علمی و فرهنگی بالا به خدمت‌رسانی مشغول هستند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار