خبرهای داغ:
مسئول هسته توانمندسازی بسیج سازندگی گفت: شناسایی فرصت‌ها و کمبودها در رفع آنها قبل از اعزام به مناطق محروم و روستاها موثر است.
کد خبر: ۸۶۱۰۹۶۶
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیجاز قم، صادق میرزاده مفرد عصر امروز در نشست هم‌اندیشی پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی در اردوهای جهادی که در سالن جلسات علامه طباطبایی ساختمان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، اظهار کرد: تفکر نیروهای جهادی، انقلابی و بسیجی است.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی با تاثیرگذاری مثبت بر روحیه جهادگران یکی از نعمت‌های این اردوها است، گفت: مدیریت صحیح در جذب نیروهای دانشگاهی و در زمینه ساماندهی مناطق محروم موثر است.

مسئول هسته توانمندسازی بسیج سازندگی روش‌های نوین ارتباطی و روابط عمومی با روستاییان را یکی از ابزارهای مهم و قابل توجه دانست و افزود: تهیه و تدوین طرح و پروژه‌های عمرانی به صورت تئوری قبل از شروع به کار، بسیار مهم است.

میرزاده مفرد خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی در موضوعات مربوط با معیشت مردم، کارآفرینی و کسب و کار در راستای اقتصاد مقاومتی از اهداف اردوهای جهادی است.

وی یادآور شد: شبکه افق و تیم مستندساز روایت فتح به صورت پروژه‌ای به مستندسازی فعالیت‌های جهادگران مشغول هستند.

مسئول هسته توانمندسازی بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه از اهداف گروه‌های جهادی استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه و کارهای تخصصی در محرومیت‌زدایی روستاها و مناطق محروم است، گفت: ورود دانشجویان جهادگر به آموزش و ارائه مولفه‌های سرمایه‌گذاری و شناسایی فرصت‌های اشتغال در تحسین معیشت روستائیان مهم و ثمربخش است.

گفتنی است، نمایندگان بسیج سازندگی دانشگاه‌های استان قمو سرگروه‌های اردوهای جهادی در این نشست با ارائه راهکارها و ایده‌های عملی به هم‌اندیشی و اظهار نظر پرداختند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها