رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان ششمین روز از زمان نام نویسی انتخابات مجلس شورای اسلامی، تعداد داوطلبان در استان به ۹۵ نفر رسید.
کد خبر: ۸۶۱۰۹۹۱
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ خدابخش مرادی تأكید كرد: روزهای گذشته ۷۶ نفر از داوطلبان با حضور در فرمانداری های شهرستان های شهركرد، بروجن، لردگان و اردل برای حضور در این انتخابات نام نویسی كردند.

وی افزود: از مجموع ۹۵ داوطلب ثبت نامی در چهارمحال و بختیاری برای رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۲۲ نفر از حوزه انتخابیه شهرستان های شهركرد، سامان و بن، ۱۸ نفر از حوزه انتخابیه شهرستان بروجن، ۲۷ نفر از حوزه انتخابیه شهرستان لردگان و ۲۸ نفر از حوزه انتخابیه شهرستان های اردل، فارسان، كوهرنگ و كیار نام نویسی كرده اند.

مرادی تصریح كرد: از این تعداد داوطلب ثبت نامی، چهار نفر از قشر بانوان هستند.

گفتنی است: نام نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تا چهارم دی ادامه دارد.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات استان، داوطلبان در چهارمحال و بختیاری می توانند با مراجعه به فرمانداری های شهرستان های شهركرد، بروجن، لردگان و اردل و یا با مراجعه به ستاد انتخابات كشور نسبت به نام نویسی برای كاندیداتوری در حوزه انتخابیه مربوطه ویژه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام كنند.

به گزارش بسیج،‌ از چهارمحال و بختیاری چهار نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابد.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، هفتم اسفند سال جاری به صورت سراسری در كشور برگزار می شود.

ارسال نظرات