خبرهای داغ:
سردار مسجدی‌ در مراسم ‌سالگرد ارتحال ‌‌آیت‌الله جمی گفت:
مشاور فرمانده سپاه قدس گفت: جبهه نبرد سوریه نیز از حالت سکون خارج‌شده و در حال شکل‌گیری عرصه جدید است.
کد خبر: ۸۶۱۱۰۱۱
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سرتیپ پاسدار ایرج مسجدی ظهر امروز در مراسم هفتمین سالگرد ارتحال نخستین امام‌ جمعه شهر آبادان مرحوم آیت‌الله جمی، اظهار کرد: به لطف خدا و با تلاش قدرتمندانه جمهوری اسلامی امروز جبهه مقاومت در مقابل جبهه استکبار و ارتجاع و تکفیر  پیروز شده است.

وی در تشریح اوضاع در جبهه عراق در نبرد با داعش گفت: در عراق که در نزدیکی ماست امروز به‌جز موصل و الانبار تمام مناطق به لطف خدا و با خون‌های پاکی که تقدیم اسلام شد از داعش و عناصر تکفیری با عملیات‌های بسیار سخت و با تلفیقی از نیروهای ارتش و حشد الشعبی و بعضاً با مدیریت و کمک سپاه پاک‌سازی شده است.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: در حال حاضر میدان نبرد با دشمن از شلمچه و مهران به مناطق نبرد با داعش و تکفیری‌ها در عراق و سوریه منتقل شده ‌و با تلاش‌های صورت گرفته مرزهای کشور در عمق راهبردی از امنیت خوبی برخوردار‌ند.

مسجدی افزود: با فتوای مرجعیت عالی‌مقام نجف، همه آحاد  دست‌به‌دست هم دادند و با تشکیل  بسیج همگانی و حضور ارتش این کشور، همچنین کمک‌ها و پشتیبانی ایران، امروز امنیت خوبی برای عتبات عالیات در نجف اشرف، کربلا، کاظمین، سامرا و سایر اماکن مقدس عراق به وجود آمده است.

وی در خصوص تحولات میدانی سوریه و تشکیل قرارگاه منطقه‌ای فرماندهی بین ایران، روسیه و ارتش و نیروهای مردم سوریه عنوان کرد: جبهه نبرد سوریه نیز از حالت سکون خارج‌شده و در حال شکل‌گیری عرصه جدید است، پشتیبانی هوایی روسیه باعث شده تا نیروهای ارتش سوریه و جبهه مقاومت با پشتیبانی قوی سپاه ایران شرایط میدانی نبرد را عوض کنند و شاهد تحولات جدیدی در این میدان نبرد و آزادسازی مناطق محوری در جنوب شهر حلب باشیم.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تحولات یمن، تأکید کرد: جنگ در یمن نیز به سود جبهه مقامت در حال پیشروی است و با حضور نیروهای انصارالله در میدان نبرد، یمن با توجه به شجاعت مردمش پیروز میدان است.

مسجدی در سخنانی به تجلیل از مقام عالم ربانی و مجاهد ستوه، مرحوم آیت الله جمی پرداخت و خاطرنشان کرد: این روحانی بزرگوار در کمال سادگی و خلوص با عشق و علاقه به مردم، امام و انقلاب اسلامی مایه افتخار رزمندگان اسلامی در جنگ تحمیلی بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها