فرمانده سپاه شهرستان بانه با بیان اینکه وحدت و انسجام در ایران اسلامی بی نظیر است گفت: در سایه همین وحدت و اتحاد اسلامی تمامی توطئه های دشمنان خنثی و نقش بر آب شده است.
کد خبر: ۸۶۱۱۰۱۵
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،سرهنگ یعقوب صفاری امروز در نخستین روز از هفته وحدت و جشن میلادی که به همین مناسبت با حضور آحاد مردم بانه در مسجد مولوی این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک این هفته اظهار داشت: مسئله وحدت همواره باز تاکیدات حضرت امام(ره) بود بطوریکه نامگذاری این هفته بعنوان هفته وحدت از ناحیه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی موجب اتحاد هر چه بیشتر بین شیعه و سنی شد.

وی با بیان اینکه آمریکا و دشمنان از هر فرصتی برای ایجاد اختلاف و ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کنند، یادآور شد: مادامیکه مسلمانان اتحاد و همبستگی خود را حفظ کنند آنها نخواهند توانست کاری از پیش برند.

صفاری وحدت شیعه و سنی را در ایران بی نظیر دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان هیچگاه به شیعه و سنی رحم نکرده‌اند و هدف آنها از ایجاد اختلافات تضعیف قدرت مسلمانان برای از بین بردن اسلام است.

فرمانده سپاه بانه تصریح کرد: امروز بحمدالله برادران اهل تسننن و تشیع در جای جای ایران اسلامی در کمال صلح و صفا با همدیگر زندگی می کنند که این وحدت موجب شده است تا تمام توطئه‌هاي تفرقه‌افكنانه مذاهب كه از سوي برخي دولت‌هاي سلطه‌گر انجام مي‌شود، خنثي شده و به جاي تفرقه و دودستگي وحدت و مودت جايگزين آن شود.

ارسال نظرات