جانشین منطقه پنجم دریایی سپاه بندرلنگه:

یادواره ۳ شهید مدافع حرم در بندرلنگه برگزار می‌شود

جانشین منطقه پنجم دریایی از برگزاری یادواره ۳ شهید مدافع حرم که محل خدمت آنان بندرلنگه بوده در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۱۰۲۰
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱

یادواره ۳ شهید مدافع حرم در بندرلنگه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان هرمزگان؛ محمد نجفی پنج‌شنبه در نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در سپاه ناحیه بندرلنگه اظهارداشت: سپاه مسئولیت پاسداری از دست‌آوردهای انقلاب و نظام دارد که در کنار آن از مسلمانان مظلوم نیز با اقدامات مستشاری حمایت می‌کند.

 

وی اضافه کرد: مبارزان ما برای حراست از مرزهای کشور و اینکه دشمن جرأت تعرض به آب و خاک ایران نداشته باشد می‌جنگند لذا از میان تسلیم با ذلت و مقاومت پر افتخار مسیر مقاومت را انتخاب کردیم زیرا ما پیرو همان مکتبی هستیم که خون را بر شمشیر پیروز می‌داند و دوستی با برادران دینی و دشمنی با دشمنان اسلام را توصیه فرموده است.

 

جانشین منطقه پنجم دریایی سپاه بندرلنگه در ادامه تصریح کرد: دشمنان خیلی تلاش کردند نشان بدهند جوانان از فرهنگ ایثار و شهادت فاصله گرفته‌اند و کشور آسیب‌پذیر شده است اما این برآورد دشمن نقش بر آب شده و امروز شاهد خیل عظیم جوانان در عرصه‌های مختلف ایثار و مقاومت هستیم.

 

نجفی در ادامه یادآور شد: شهید ستار محمودی از جمله نیروهایی بود که به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید و این افتخار کمترین دستمزدی بود که می‌شد نصیب این شهید والا مقام شود.

 

وی مقاومت مردم ایران را مقاومتی مقدس دانست و اظهار کرد: درخت انقلاب با خون‌های شهدا آبیاری شده است لذا تا یک مزدور و اشغالگر وجود داشته باشد مقاومت نیز ادامه خواهد یافت.

 

جانشین منطقه پنجم دریایی سپاه بندرلنگه در پایان گفت: از مردم شهرستان بندرلنگه دعوت می‌کنیم در مراسمی که به منظور ارج نهادن به سه شهید مدافع حرم به نام‌های شهید ستار محمودی، شهید علی‌رضا قلی‌پور و شهید حبیب الله روحی در روز یکشنبه نهم دی ساعت نه صبح در مسجد جامع بندرلنگه شرکت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار