"آل‌سعود از فروش نفت در ثروت مست شده و به مانند گرگ به جان مردم دنیا افتاده است"
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: ملت ایران آگاهانه و آزادانه در انتخابات حضور می یابند و به منتخبین خود رای می دهند در حالی که نه در عربستان و نه در آمریکا یا کشورهای دیگر اینگونه انتخاباتی رخ نمی دهد و انتخابات مردم ایران دموکراسی حقیقی است.
کد خبر: ۸۶۱۱۰۶۶
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌‌الله دری‌ نجف‌آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته 4 دی ماه 94 با اشاره به لزوم توجه به تقوی الهی اظهار داشت: خداوند برای مومنان دو درس بزرگ دارد یکی پیشه کردن تقوی الهی و دیگری اینکه با صادقیان باشیم، در حقیقت مقتضای ایمان اطاعت از این دو فرمان است.

وی افزود: قرآن در این آیه صادقیان را معرفی کرده افرادی که جوهره وجودشان از صداقت مالامال است و نمونه آن امام صادق(ع) است، پیامبر اسلام (ص) اخلاق را تکمیل کرد و اخلاق کریمه را در بین مردم دنیا ترویج دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امروز جامعه بشری بیش از هر چیز به اخلاق و ایمان نیازمند است اگرچه بشر قرن 21 از نظر علمی پیشرفت کرده ولی با بمب و موشک دنیا را بمباران کرده و ملتی را به خاک و خون می کشد، از این جنایات چه سیاستی را دنبال می کنند.

آیت‌‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به چالش‌های پیش روی جهان و نظام استکبار گفت: اربابان دنیا و دکترین امپریالیسم دچار مشکل خودپرستی، دنیاپرستی، رذائل اخلاقی و بی ایمانی هستند این عواملی است که بشر را به لبه پرتگاه رسانده است.

وی افزود: جنایات عربستان علیه مردم یمن به سبب این است که آل سعود مست ریاست و ثروت حاصله از فروش نفت شده که به مانند گرگ به جان مردم دنیا می افتد و این همان ذات داعش و دیگر تروریست های دنیاست.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد : فتنه اسرائیل بیش از 70 سال در گلو گیر کرده و تمام جنایات علیه ملت های بی گناه نشان از خلا ایمان در جامعه دارد.

آیت‌‌الله دری‌ نجف‌آبادی با اشاره به لزوم داشتن مکارم اخلاق گفت: امام صادق(ع) فرمود"تلاش کنید که مکارم اخلاق را داشته باشید که آن 10 مورد است یکی ثابت بودن در برابر دشمنان اسلام و ما نیز با رعایت این امر در برابر استکبار جهانی می ایستیم، صداقت، امین بودن، صله رحم، اطعام نیازمندان، خدمت متقابل به منظور ترویج روابط صمیمی، تعهد به همسایگان، ادای حق و در راس مکارم اخلاق حیاء است.

وی افزود: هفته وحدت یادگار حضرت امام راحل بوده و امروز بیش از هر زمان دیگری این احساس وجود دارد که امت اسلامی نیازمند انسجام و تعامل است به ویژه در مقابل جریانات وهابیت و داعش و همچنین دیگر جریانات شیطانی دیگر که در دنیا تاخت و تاز می کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: متاسفانه افراد افراطی آب به آسیاب دشمن می ریزند و از سوی دیگر عربستان که مست ثروت است جریان وهابیت را که کینه دیرینه ای داشته و امروز مرتکب جریاناتی در دنیا می شود را مورد حمایت قرار می دهد.

آیت‌‌الله دری‌ نجف‌آبادی با اشاره به سکوت جوامع بین‌المللی درباره جنایات تروریسم در جهان اسلام گفت: متاسفانه دنیا درباره جنایاتی که علیه مردم مظلوم در نقاط مختلف می شود سکوت کرده است، جنایاتی که در نیجریه رخ می دهد و ارتش به روی مسلمانان آتش گرفته اش به قدری شور شده که آشپزز هم متوجه شده است.

وی افزود: جهان اسلام بیش از همه به وحدت در چارچوب سفارشات امام راحل، آیت‌الله بروجردی و دیگر بزرگان عالم تشیع نیاز دارد، جریان انحرافی که آب به آسیاب دشمن می‌ریزند باید هوشیار باشند و بهانه به دست دشمنان ندهند چراکه هر بهانه تبدیل به کمربند انفجاری می‌شود برای کشتار مردم مظلوم و مسلمان جهان همه باید هوشیار عمل کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: جریانی که می‌تواند در جهان همراهی کند جریان اسلام ناب محمدی(ص) است که در مقابل اسلام آمریکایی و تشیع لندنی و اسلام دروغین داعش و گروه‌های تکفیری قرار دارد که به خود اجازه می‌دهند دست به جنایت بزنند بی هیچ مجوزی، اما اسلام دین وحدت، یکپارچگیف صلح و صمیمیت است.

آیت‌‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به ثبت نام بیش از 800 نفر در مجلس خبرگان گفت: تعداد زیادی برای کاندیداتوری در خبرگان و مجلس ثبت نام کردند و شورای نگهبان با درایت شرکت کنندگان را تائید یا رد صلاحیت خواهد کرد، شرایط ما در منطقه و در جهان حساس است در زمان انتخابات قرار داریم و آنچه برای ملت ایران افتخار است اینکه اگاهانه پای صندوق رای رفته و آزادانه انتخاب می‌کنند و این به معنای دموکراسی واقعی است نه مثل عربستان که محدودیت برای حضور مردم وجود دارد.

وی افزود: ملت ایران با حضور خود در انتخابات با حضرت امام خمینی(ره) بیعت کرده و امروز در سایه مقام معظم رهبری برای پیشبرد نظام جمهوری اسلامی آماده هستند و با حضوری دیگر حماسه‌ای را می‌آفرینند که دشمنان را مایوس می‌سازند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: خبرگان بعد از رهبری مقدس ترین نهاد انقلابی است و یادگار امام راحل، غدیر، کربل و حضرت علی(ع) است، من در خبرگان حضرت امیرالمومنین(ع) را دست در دست پیامبر می‌بینم و حال با توجه به شرایط و غیبت امام عصر(عج) فقیه شجاع، زمانه شناس، دلیر و عادل ولایت را بر عهده دارد و ما امروز در سایه این ولایت از تنگناهای مختلف عبور کرده‌ایم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات