خبرهای داغ:
امام جمعه مسجدسلیمان گفت: اخلاق نیکو در امت اسلامی موجب وحدت مسلمانان و شهرت دین اسلام در میان سایر ادیان خواهد بود و تنها با اخلاق حسنه می توان وحدت اسلامی را حفظ کرد.
کد خبر: ۸۶۱۱۰۶۸
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت الاسلام و المسلمین امینی با اشاره به برگزاری هفته وحدت و میلاد رسول اکرم(ص) اظهار کرد: آنچه که موجب تعامل و ایجاد وحدت بین مسلمانان بوده، اخلاق نیکو حسنه است. تمام مردم دنیا در اخلاق خود گزاره هایی که به مشهورات تقریب می کند، را پذیرفته اند و مردم با هر دین و آیینی که باشند، گزاره های اخلاقی آنان به صورت ثابت می ماند.

 

وی افزود: پایه های مهم جذب مردم در مسائل و موارد مختلف، اخلاق نیکو است؛ همان طور که اگر پیامبر(ص) فردی مهربان و خوش خلق نبود، نمی توانست اتحاد را بین اقشار مردم ایجاد و وحدت را آغاز کند.

 

امام جمعه مسجدسلیمان با بیان اینکه رسول اکرم(ص) آغازگر وحدت میان مسلمانان بوده است، گفت: پس از رسول اکرم(ص)، ائمه اطهار(ع) ادامه دهنده حلقه وحدت بوده اند و حضرت مهدی (عج) خاتم وحدت است.  بدین ترتیب، نه تنها پیامبر اسلام(ص) مصداق وحدت بوده اند، بلکه جمیع اهل بیت(ع) نیز ادامه دهنده راه وحدت هستند.

 

وی اظهار کرد: وحدت بین شیعه و اهل سنت با اخلاق نیکو در تمامی امتهای اسلامی نمایان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها