امام جمعه شهر بن ریشه‌کنی بی‌سوادی را در جامعه یکی از ثمرات انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۶۱۱۰۶۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری؛ سید تقی غضنفری امروز در خطبه نماز جمعه بن با تبریک میلاد با سعادت خاتم النبیاء(ص) و امام صادق(علیه السلام) اظهار کرد: امام صادق(علیه السلام) می‌فرمایند تقوا بر سه گونه است که می‌توان بیان کرد که تقوا درجات متفاتی دارد.

وی با بیان اینکه برخی کارها شبه درآن وجود دارد گفت: باید از انجام این گونه کارها خود داری شود چرا که انجام ندادن آن‌ها بهتر از اجرایش می‌باشد.

امام جمعه شهر بن با اشاره سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح(علیه السلام) و تبریک به مسیحیان، تصریح کرد: پیروان حضرت عیسی(علیه السلام)، ایشان را پیامبر صلح و دوستی معرفی کرده‌اند ولی بدترین جنایت‌ها توسط کسانی می‌افتد که خود را پیرو حضرت مسیح می‌دانند.

غضنفری افزود: ما اگر می‌بینیم در نیجریه،عراق و سوریه قتل عام شیعیان صورت می‌گیرد که با بررسی آن متوجه خواهیم شد که توسط استکبار جهانی آمریکا و برخی دولت‌های غربی انجام می‌گیرد و این افرادی هستند که ادعا می‌کنند پیرو حضرت مسیح هستند.

وی به انجیل‌های تحریف نشده اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در این کتاب حضرت مسیح به آمدن پیامبر خاتم(ص) اشاره شده است و آمدن ایشان به همه بشارت داده شده است.

امام جمعه شهر بن در خطبه دوم خود به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی اشاره کرد و اظهار کرد: کار مهمی بود که توسط امام خمینی(ره) ایجاد شد و در قبل از انقلاب اسلامی بیشتر مردم جمهوری اسلامی ایران بی‌سواد بودند و این در حالی است که امروزه تعداد اندکی از نعمت باسوادی برخوردار نیستند.

غضنفری خاطر نشان کرد: امیدواریم نظام جمهوری اسلامی ایران به جایی دست‌یابیم که روزی بیاید و مسئولین از نبود حتی یک بی‌سواد در کشور خبر دهند و این زمان با انجام فعالیت‌های خوبی که تنجام گرفته است دور نخواهد بود.


ارسال نظرات