خبرهای داغ:
امام جمعه سردشت زیدون گفت: بعضی افراد قصد زیر سوال بردن شورای نگهبان را دارند.
کد خبر: ۸۶۱۱۰۷۱
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت‌الاسلام سید ابراهیم قائمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: فتنه زبان از تیغ تیز شمشیر هم سخت‌تر است و انسان نباید فتنه‌انگیزی کند چرا که آسیب آن از کشتن یک انسان هم بیشتر است.
وی تصریح کرد: 9دی روز دفن فتنه‌ فتنه‌گران است روزی است که سیلی سختی از ملت خوردند.
خطیب جمعه سردشت زیدون افزود: کسانی که در حماسه 9دی حضور پیدا کردند نشان دادند پیرو ولایت و رهبری هستند و از عزت و آرمان‌های امام و اسلام دفاع می‌کنند.
وی با بیان اینکه دو انتخابات مهم در پیش داریم، خاطرنشان کرد: کسانی قصد دارند در انتخابات فتنه‌های جدید به وجود بیاورند و افرادی که شرایط لازم را ندارند، وارد میدان کنند و شورای نگهبان را زیر سوال ببرند.
قائمی ضمن اشاره به جایگاه شورای نگهبان یادآور شد: بعضی لباس شخصی‌ها که محکومیت‌های گوناگونی هم دارند در انتخابات ثبت نام نموده‌اند تا جایگاه شورای نگهبان را زیر سوال ببرند.
امام جمعه سردشت زیدون با تأکید بر اینکه قانون و نظام جمهوری اسلامی محکم ایستاده است، افزود: مطمئن باشید که چنین افرادی رصد صلاحیت خواهند شد و انتخابات سالمی را برگزار خواهیم کرد.
قائمی متذکر شد: دشمن هیچ وقت به عهد خود وفا نکرده و همیشه عهدشکنی کرده است و هر روز یک بهانه جدید می‌آورد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به نقض برجام توسط کنگره امریکا گفت: کنگره امریکا از طرق مختلف برجام را نقض کرده است و هر روز محدودیت‌های جدیدی به وجود می‌آورد.
امام جمعه سردشت زیدون به سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی اشاره داشت و افزود: از تمامی کسانی که در این راه اقدامات شایسته‌ای نموده‌اند باید تقدیر و تشکر کرد چرا که نور علم و معرفت را روشن کرده‌اند.
قائمی در پایان با اشاره به میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) بیان کرد: پیامبر رحمت و معرفت دارای ویژگی‌هایی از قبیل مهربانی، گذشت، صداقت و راستگویی بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها