خبرهای داغ:
خطیب جمعه رامهرمز گفت: دین، کتاب و پیامبر واحد بهترین سند برای ایجاد وحدت مسلمین است.
کد خبر: ۸۶۱۱۰۷۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های نماز این هفته شهرستان با اشاره به آیات قرآن کریم در رابطه با تجسس اظهار داشت: همانگونه که قرآن کریم می فرماید از تجسس و گمان بد پرهیز کنید و تا زمانیکه نسبت به موضوع و مطلبی علم و یقین حاصل نشود اظهار نظر نکنید.

وی ادامه داد: حضرت علی(ع) می فرماید فاصله حق و باطل فقط به فاصله چهار انگشت است و باطل آن است که بگویید شنیدم و حق آن است که بگویید دیدم.

خطیب جمعه رامهرمز ضمن گرامیداشت هفته وحدت عنوان کرد: دین واحد و کتاب واحد و پیامبر واحد بهترین سند برای ایجاد وحدت است، وحدتی که مسلمین به آن نیاز دارند.

موسوی با اشاره به 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت گفت: راه های کسب بصیرت شناخت حقیقت ولی امر است و داشتن فکر و اندیشه و تجزیه و تحلیل و نیز دور اندیشی نسبت به امور و پیروی از عالمان وارسته است.

وی در پایان، توجه کاندیداهای انتخاباتی را به ضروریات و واقعیات جامعه امروز معطوف کرد و بیان کرد: نماینده و وکیل مردم باید متعهد و دارای بصیرت و عالم به مسایل دنیای امروز باشد و ملت و مسولان باید مراقب باشند هیچگاه دشمنی آمریکا و ایادیش را نسبت به جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران از یاد نبرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها