امام جمعه کوهرنگ گفت: 9 دی ماه تجلی اظهار ارادت قلبی به آرمان‌های اصیل اسلام و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۱۱۰۸۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری؛ حجت الاسلام سیدشهاب الدین طباطبایی، در خطبه‌های نماز جمعه شهر چلگرد، با گرامی داشت سالروز نهم دی ماه، این روز را تجلی ولایتمداری ملت سرافراز ایران اسلامی دانست و گفت: 9 دی ماه تجلی اظهار ارادت قلبی به آرمان‌های اصیل اسلام و انقلاب اسلامی و «نه گفتن» به همه سلیقه‌های سیاسی چپ و راست است که باید امسال نیز با حضور همگانی مردم از سال های گذشته پرشورتر برگزار شود.

وی با تبریک میلاد فرخنده نبی مکرم اسلام(ص) و هفته وحدت، پیامبر خاتم، محمد مصطفی(ص) را مظهر رحمت بیان کرد و گفت: اسلام با اخلاق پیامبر(ص) و با شمشیر امیر مؤمنان(ع) و با سخاوت و بخشندگی حضرت زهرا(س) به عالم معرفی و فراگیر شد.

امام جمعه کوهرنگ در ادامه با اشاره به طرح تصویب منع صدور روادید برای افراد مرتبط با ایران، این طرح را نقض برجام دانست و افزود: تصویب چنین طرح هایی از سوی آمریکا بازی گرفتن شعور سیاسی ملت و مسؤولان نظام است که می طلبد وزارت خارجه در این رابطه تصمیمات جدی و عملی اتخاذ کند.

طباطبایی همچنین با محکوم کردن کشتار شیعیان نیجریه از سوی ارتش این کشور، سکوت مجامع بین المللی را شرم آور دانست و ابراز داشت: متأسفانه مدعیان حقوق بشر تنها می توانند در برابر ایران بیانیه صادر کنند در حالی که در این کشور همه اقوام و اقلیت ها در کنار هم بدون کوچک ترین مشکلی در حال زندگی هستند.

وی در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و با تأکید بر این که مردم باید افرادی را انتخاب کنند که در مرحله نخست ولایتمدار باشند و بتوانند از حقوق آن ها دفاع کنند، گفت: انتخابات رقم زدن سرنوشت خود ما است، پس با بصیرت نسبت به آینده خود دغدغه داشته باشیم.

ارسال نظرات