خبرهای داغ:
معاون بازرسی و تعالی فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم گفت: آنچه مهم است امروز نباید اجازه داد که حتی نطفه فتنه دیگری در کشور بسته شود.
کد خبر: ۸۶۱۱۰۸۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
مجید کریم طجری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی ضمن گرامیداشت دهه بصیرت اظهار کرد: جریانات انحرافی از همه انحرافات تاریخ شیعه خطرناک تر است و این جریان به دنبال تضعیف پایه های نظام اسلامی است و نفوذ دولت مردان و عناصر شاخص در مراکز قدرت و کرسی های مدیرتی و کلان کشور بسیار خطرناک می باشد.

وی با بیان اینکه فرصت طلبان به صورت شفاف و با ظاهر دینی و اعتقادی درگیر می شوند، ابراز کرد: با وجود دولتی که همه هم و غم خود را به وابستگی آمریکا و ایجاد ارتباط و رابطه با استکبار جهانی می داند و حدود دو سال است که همه تلاش های خود را معطوف برجام نموده است و هیچ گونه توجهی به پیام ها و هشدارهای مقام معظم رهبری نمی کند، می توان خطر نفوذ را بیشتر از گذشته حس کرد.

معاون بازرسی و تعالی فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم افزود: افرادی که از عناصر شاخص فتنه 88 هستند، متأسفانه در حال حاضر در رأس امور قرار گرفته اند و هدفشان ضربه زدن به ارزشها و آرمانهای والای نظام اسلامی و ارکان جمهوری اسلامی است، نظامی که هدیه و ارمغان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به این کشور و همه مردم مسلمان است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " اگر کسی یا جریانی بخواهد به نام عقل گرایی از ارزشهای اسلامی و انقلابی عدول کند انحراف از خط امام است"، بیان نمود: بیداری اسلامی و گسترش آن در جوامع بین الملل حماسه ای است که حضرت امام (ره) انتظار آن را می کشیدند و مانند فرو پاشی شوروی آن را پیش بینی می کردند.

طجری ادامه داد: جریان فتنه سال 88 که با طرح ریزی دشمنان قسم خورده این نظام در خارج از کشور و با همراهی بعضی از ایادی و وابستگان داخلی صورت گرفت، با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم و مسئولان امنیتی و نظارتی و به ویژه بسیجیان عزیز خنثی گردید، ولی اکنون در لباسی دیگر و با شیوه ای جدید طراحی و در حال شکل گیری است و با طرح برجام و مسائل منطقه ای خطر جریان نفوذ و کودتای آمریکایی اسرائیلی و فراهم شدن زمینه های نفوذ جاسوسان خارجی در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بیشتر از گذشته احساس می شود.

وی خاطرنشان کرد: تحولات سوریه، عراق، یمن و تشکیل دولت به اصطلاح داعش بر علیه مسلمانان و کشتار شیعان مظلوم که یکی از حامیان و مسببین اصلی آن کشور عربستان سعودی به سرکردگی شیطان بزرگ و اسرائیل صهیونیسم و هم پیمانانشان است، موضوع را حساس تر و پیچیده تر می کند.

معاون بازرسی و تعالی فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) استان قم افزود: امروز همه دستگاه ها و نهادهای نظارتی و امنیتی همانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت اطلاعات، بسیج مستضعفین و به ویژه شورای نگهبان وظیفه دارند تا ضمن بصیرت افزایی به آحاد مردم، پشت صحنه های برخی مهره ها را شناسایی کرده و مانع نفوذ آنها در ارکان اصلی دولت، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باشند.

وی بیان کرد: امروز برخی از جریانهای داخلی و خارجی روی برخی از عوامل خود در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و هنری در داخل کشور سرمایه گذاری کرده اند و برخی از جریانها به دنبال مطرح کردن افرادی هستند که صریحاً با افکار و اعتقادات حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی مخالفند.

طجری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بازخوانی دقیق فتنه 88 و اعترافات فتنه گران عمق فاجعه را بیشتر نمایان می کند، ابراز کرد: همین بس که همه فتنه گران، کشورهای مرتجع منطقه و استکبار جهانی و همه دست نشانده های آنان به میدان آمدند تا اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند و یک جنگ تمام عیار احزاب را به راه انداختند و پیوند عمیق مردم با ولی فقیه و نایب امام زمان (عج) و تدابیر حکیمانه ایشان موجب شد تا کشور از آن بحران به سلامت عبور کند و حتی برخی از خواص هم باور نمی کردند که چنین پیوندی وجود داشته باشد.

وی اذعان کرد: حماسه 9 دی سال 88 و حرکت عظیم ملت بزگوار ایران برای همه بد خواهان جمهوری اسلامی و ارزشهای والای حضرت امام خط بطلان و درس عبرت بود و همچنین وفاداری مردم فهیم به اصل انقلاب و ولایت فقیه و عهد پیمان مجدد با مولا و ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه ای عزیز باری دیگر ثابت شد.

معاون بازرسی و تعالی فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم با بیان اینکه فتنه 88 خسارات سنگینی را در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی به مردم ایران تحمیل کرد، افزود: فتنه 88 تحریم ها و فشارهای اقتصادی و غیره را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز شاهد مشکلات و تغییراتی در حوزه سیاست خارجی و فرهنگی کشور هستیم، به دنبال همان جریانات و فتنه های گذشته است که دشمن و استکبار جهانی با ابزارها و طراحی های جدید برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی و به زانو درآوردن ملت ایران بر آمده است .

طجری ادامه داد: اگر فتنه گران در آن زمان موفق می شدند و به اهداف خود می رسیدند باید فاتحه انقلاب و ارزشهای اسلامی و در رأس آن ولایت فقیه که سکاندار اصلی انقلاب و میراث گرانبهای حضرت امام (ره) می باشد را می خواندیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش بسیج در مهار فتنه 1388 اشاره کرد و بیان نمود: همانطور که میدانید در اوج فتنه 88 ، دشمنان قسم خورده انقلاب و مخالف نظام و ولایت فقیه آشکارا به میدان آمدند و خود را در کنار جریانهای برانداز داخلی قرار دادند و حمایت صریح بیگانگان را شاهد بودیم و لذا آنچه توانست آتش این فتنه بزرگ و عمیق را خنثی خاموش کند، اولاً تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و خطبه تاریخی معظم له در تاریخ 29 خرداد ماه 88 بود و دوماً جانفشانی پاسداران و بسیجیان جان برکف حریم ولایت تحت رهبری داهیانه و برجسته امام خامنه ای عزیز و فرمانده معظم کل قوا بود.

معاون بازرسی و تعالی فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم تصریح کرد: امروز بسیج که یادگار ارزشمند حضرت امام(ره) به شمار می رود و با افکار بلند و دوراندیش مؤسس انقلاب اسلامی برای حفظ و پاسداری از تمامیت ارضی و استقلال انقلاب اسلامی تشکیل شده است، تاکنون توانسته از همه دسیسه ها و جریانات فکری و سیاسی مصون بماند و به عنوان یک بازوی مستحکم انقلاب و پر شور در همه عرصه های نظامی، اقتصادی و فرهنگی کشور و با تأسی از افکار ارزشمند مؤسس خود و بهره گیری از تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری به عنوان یک نهاد انقلابی مذهبی و مردمی در برابر همه هجمه های دشمنان داخلی و خارجی پاسخگو باشد .

وی افزود: امروز بسیج به فرموده فرمانده معظم کل قوا کلید طلایی همه مشکلات و معضلات کشور است و بسیج می تواند با تبیین درست و بازخوانی اهداف فتنه 88 و مقاصد شوم و مخملی فتنه گران خارجی و داخلی و هشدارخطرات نفوذ عوامل فتنه در دستگاه ها و مراکز مهم تصمیم گیری و تصمیم ساز کشور و ایجاد بصیرت در بین بسیجیان، آحاد مردم و قشرهای تاثیر گذار همانند فرهنگیان، دانشجویان و غیره، مانع نفوذ آنها شده و به رسالت عظیم خود که همان حفظ دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس می باشد جامه عمل بپوشاند.

طجری در پایان تصریح کرد: آنچه مهم است امروز نباید اجازه داد که حتی نطفه فتنه دیگری در کشور بسته شود و اگر قرار است که بسیج در مقابل چنین تهدایدات پیچیده ای بایستد باید که همه افراد آن در همه سطوح مختلف شناخت کافی از دسیسه ها و شیوه های دشمن داشته باشند و روشنگری لازم توسط افراد متخصص و کارآمد صورت پذیرد .



ارسال نظرات