امام جمعه حومه شرقی یزد؛

جمعی در صدد جناح‌بندی مجلس خبرگان رهبری‌اند/ مردم هوشیار باشند

امام جمعه حومه شرقی یزد با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای تحقق اهداف خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: جمعی در صدد جناح‌بندی مجلس خبرگان رهبری اند.
کد خبر: ۸۶۱۱۱۱۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سید محمد کاظم مدرسی در خطبه های نماز جمعه این هفته حومه شرقی یزد اذعان کرد: دشمن برای تحقق اهداف خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری برنامه ریزی کرده است و مردم باید در رابطه با این موضوع، بصیرت و آگاهی لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: جمعی در صدد جناح‌بندی مجلس خبرگان رهبری‌اند و لازم است نهادهای مربوط به تایید صلاحیت، استقامت کافی در برابر اهداف و نقشه‌های شوم دشمن داشته باشند.

مرسی  اهمیت مجلس خبرگان رهبری را یادآور شد و افزود: این مجلس در رابطه با بالاترین مقام کشوری تصمیم می گیرد و از اهمیت زیادی برخوردار است؛ از این رو باید افرادی را برای این مجلس انتخاب می‌شوند از علمای متعهد، برجسته و بصیر باشند.

وی حضور پر رنگ و پر نشاط تمامی آحاد جامعه را در انتخابات پیش رو خواستار شد و تصریح کرد: حضور هرچه پر شورتر ملت ایران در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی مزایای زیادی خواهد داشت که از جمله آن بالا رفتن میزان امنیت است.

امام جمعه حومه شرقی یزد با اشاره به پیش رو بودن نهم دی ماه روز بصیرت خاطر نشان کرد: به تعبیر رهبر انقلاب این روز یکی از روزهای استثنا در تاریخ انقلاب است که باید هرساله جریان رخ داده در این روز یادآوری شود تا همیشه در برابر توطئه‌های دشمن هوشیاری لازم را داشته باشیم.

مدرسی بقای انقلاب، امر به معروف و نهی از منکر، حفظ امنیت و آرامش، بغض و عصبانیت از دشمن، دفع شر باغیان نظام و دفاع از قانون اساسی و میثاق ملی را از جمله مبانی حضور و به صحنه آمدن مردم در روز نهم دی ماه سال 88 بیان کرد.

امام جمعه حومه شرقی یزد با تشریح مواردی از سیره پیامبر اکرم(ص) اذعان کرد: از جمله اقدامات ارزشمند خاتم الانبیاء(ص) ایجاد حس مسئولیت مشترک و وحدت در میان امت خود بود.

از جمله عوامل موثر بر ایجاد وحدت در میان امت مسلمان توسط حضرت محمد(ص) یکسان و برابر دانستن همگان در برابر قانون دانست و افزود: امروز یکی از اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد وحدت بر اساس آموزه های اسلامی در جامعه است.

مدرسی استقامت در راه رسیدن به هدف را از دیگر های پیامبر اکرم(ص) بیان کرد و گفت: خداوند متعال در قرآن کریم دو بار حضرت محمد(ص) را به استقامت در برابر موانع راه رسیدن به اهداف دعوت کرده است.

وی با بیان اینکه عزت امروز ایران اسلامی مرهون تلاش و استقامت مردم مومن این کشور است، ادامه داد: مومنان باید بدانند طبق آیه های قرآن کریم، دیندار بودن هزینه هایی دارد که در این زمینه باید با فداکاری استقامت ورزند.

مدرسی در بخش دیگری از سخنان خود گسترش مکتب اهل بیت در کشور نیجریه را ارمغان انقلاب اسلامی برشمرد و درخواست کرد: عوامل فتنه در نیجریه شناسایی شده و به اشد مجازات برسند، امنیت شیعیان این کشور تامین و رنج و خسارات وارد شده به آنها جبران شود. 

یزدبانو/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار