خبرهای داغ:
امام جمعه دزفول گفت:

حضور حداکثری و با بصیرت مردم در انتخابات ضامن تداوم انقلاب است

امام جمعه دزفول گفت: حضور حداکثری همراه با بصیرت مردم در انتخابات ضامن تداوم مسیر انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۱۱۱۲۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: حضور حداکثری همراه با بصیرت مردم در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ضامن تداوم مسیر انقلاب است.

امام جمعه دزفول اضافه کرد: دشمنان نظام به دنبال دلسرد کردن مردم هستند تا در روند پیشرفت کشور خلل وارد کنند و راه مقابله با این توطئه آنان عمل بر اساس ملاک‌های شرعی، اخلاقی و قانون‌مداری است.

قاضی دزفولی یادآور شد: دشمن با برنامه از پیش طراحی شده به دنبال ایجاد فضایی به دور از اخلاق و همراه با تنش در زمان انتخابات است تا به اهداف خود برسد.

وی متذکر شد: لذا با توجه به این موضوع مردم و مسئولان باید هوشیار باشند و با بصیرت در انتخابات شرکت کنند.

قاضی دزفولی در ادامه با تبریک سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام نور هدایت و سعادت دنیا و رستگاری در آخرت را برای بشریت به ارمغان آورد تا انسان را از هلاکت و سقوط نجات دهد.
وی گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای رسالت پیامبر وحدت و همدلی امت اسلام است .

خطیب جمعه دزفول با محکومیت کشتار شیعیان نیجریه به دست دولت این کشور تصریح کرد: همه این جنایت‌ها با هدف اسلام‌هراسی است و مسلمانان باید در مقابله با این ترفندها هوشیار باشند و اجازه سوء استفاده از این ترفندها را به دشمن ندهند.

وی در فراز دیگری از خطبه‌ها با اشاره به حماسه 9دی مردم ولایتمدار ایران اسلامی بیان کرد: بصیرت یعنی شناخت زمان، شناخت نیازها، اولویت‌ها و شناخت فتنه‌های دشمن است.

امام جمعه دزفول در پایان تاکید کرد: افرادی که سران فتنه را تایید کردند و با دشمن هم‌صدا شدند هرگز صلاحیت ورود به مجلس و دیگر مدیریت‌ها را پیدا نخواهند کرد مگر اینکه نظر و تفکرشان احراز شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها