خبرهای داغ:
امام جمعه اندیمشک گفت: کسانی که تریبون در دست دارند به دنبال بصیرت‌افزایی در جامعه باشند.
کد خبر: ۸۶۱۱۱۳۱
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر اظهار کرد: همه باید تلاش خود را برای افزایش بصیرت در جامعه به کار ببندیم، چراکه بشتر بلاهایی که بر سر ملت‌ها می آید از سر بی‌بصیرتی  است.

وی افزود: کسانی که تریبون‌ها را در دست دارند هم در ایام قبل از انتخابات و هم بعد از انتخابات به دنبال بصیرت‌افزایی در سطح جامعه باشند.

خطیب جمعه اندیمشک اضافه کرد: در چنین شرایطی که جنگ سخت دشمن به جنگ نرم تبدیل شده، باید هوشیارانه و با بصیرت نسبت به توطئه‌های دشمن به خوبی مقابله کرد.

خدامی یادآور شد: مردم و نخبگان بیدار بوده و در تبیین محور ولایت فقیه عزم و تلاش‌ها جدی‌تر باشند.

وی در ادامه با تبریک هفته وحدت گفت: باید سیره عملی، اجتماعی و سیاسی پیامبر (ص) را در جامعه احیا کرد، چراکه این مهم عاملی برای قاطعیت و قدرت جهان اسلام است.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به وظایف عمومی مردم در سالم‌سازی فضای قبل از انتخابات، گفت: مردم با هوشیاری و دید اسلامی و سیاسی با مسائل برخورد کنند و از شیفتگان به اجانب که تفکرات کاملاً غربی دارند، دوری کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک تأکید کرد: شرکت مردان و زنان در انتخابات با رعایت ضوابط و موازین شرعی اسلامی و حضور حداکثری مردم موجب افزایش قدرت مجلس و در نتیجه نظام خواهد شد.

وی تبیین کرد: دشمن به دنبال ایجاد یک فتنه جدید است و انتخابات بهترین گزینه برای ایجاد فتنه دشمنان است.

امام جمعه اندیمشک در پایان توضیح داد: باید مراقب تبلیغات منفی دشمنان و دامن زدن آنان به مسائل انتخابات باشیم، چراکه اگر جایگاه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان آسیب ببیند، جامعه اسلامی با مشکل مواجه می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها