خبرهای داغ:
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس :

بسیج نقش تعیین کننده در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی دارد/9 دی کمتر از پیروزی انقلاب اسلامی نبود

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: بسیج مردمی می‎تواند در برابر فتنه ایستادگی کند و در جریان انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نقش بسیج تعیین کننده‎ است.
کد خبر: ۸۶۱۱۱۴۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، عیسی امامی عصر امروز در گفت‎گو  خبری به اهمیت حضور مردم در 9 دی اشاره کرد و گفت: مردم ما با روحیه انقلابی و بسیجی طی 36 سال گذشته نشان دادند که حضور پررنگتر، منسجم در میادن انقلاب اسلامی دارند و این حضور از روی بصیرت و آگاهی است و مردم با چنین روحیه‎ای هر گونه فنتههای را خنتی خواهد کرد.

امامی با بیان اینکه دشمنان ما بیکار نمی‎نشینند و با نفوذ به ویژه نفوذ آمریکایی به دنبال این هستند که مانع از انسجام مردم شوند، ابراز داشت: دشمنان به دنبال تضعیف روحیه انقلابی و تغییر و تحول اساسی در نظام هستند.

وی با بیان اینکه 9 دی کمتر از پیروزی انقلاب اسلامی نبود، یادآور شد: تا به حال مردم امتحانشان را به خوب پس دادند و به نظر می رسد با هوشیاری که مردم دارند به راحتی از سد افرادی که بخواند درچنین فضایی سو استفاده کنند و دوباره زمینه ساز فتنه شوند را خواند گذشت.

نماینده مردم گرگان با بیان اینکه امروز مردم زودتر از دیروز پیام فتنه را می‎گیرند و در برابر جریان فتنه مبارزه خواهند کرد، گفت: مردم بسیجی در میادین مختلف انقلاب به ویژه انتخابات علی رغم تمام هجمه‎های دشمنان حضور پررنگی دارند و این نشانه بالندگی نیروهای بسیج و ولایتمداری آنها است.

امامی خاطرنشان کرد: بسیج در روشنفکری انقلاب و روشنگری آحاد مردم نقش حائز اهمیتی دارد و با تقویت مشارکت مردم در عرصه‎های مختلف انقلاب اسلامی می‎تواند گام‎های محکمی در راستای تقویت ولایتمداری بردارد.

وی با بیان اینکه امروز بسیج سازمان یافته بسیار در روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه موثر است، گفت: بسیج مردمی می‎تواند در برابر فتنه ایستادگی کند و هم می‎تواند چهره‎های انقلابی و ولایتمدار را به جامعه عرضه کند و قطعا در جریان انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نقش بسیج تعیین کننده خواهد بود.

طاهره قادری خبرنگار افتخاری بسیج از گرگان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها