خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل ذهاب تنها راه غلبه بر توطئه های استکبار را حفظ وحدت و انسجام امت اسلامی ذکر کرد.
کد خبر: ۸۶۱۱۱۴۶
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب،حجت الاسلام مجید صفدری در خطبه های نمازجمعه این هفته سرپل ذهاب با اشاره به 17ربیع الاول سالروز ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) که به روز اخلاق و مهرورزی و هفته وحدت نامگذاری شده است افزود: دنیای استکبار تنها رسیدن به اهداف شوم خود را ایجاد تفرقه و نفاق در بین امت اسلامی می داند و برای رسید به این توطئه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند.
وی اظهارداشت: امت اسلامی می توانند با بهره گیری از آیه های نورانی قرآن کریم و سفارش پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) مبنی بر حفظ وحدت و انسجام در برابر دسایس سازمان یافته دشمنان ایستادگی کنند.
وی با بیان اینکه تمام مسائل ، مشکلات و گرفتاری های مسلمانان به علت وجود تفرقه در جهان اسلام و فاصله گرفتن آنان از رهنمودهای قرآن کریم و پیامبر(ص) است.
خطیب جمعه سرپل ذهاب اضافه کرد: دین مبین اسلام بر برادری و انسجام امت اسلامی تاکید و اتحاد آنان را برای مقابله با دشمنان ضروری می داند.
حجت الاسلام صفدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش خسارت بلایای طبیعی توجه به راههای پیشگیری و کاهش اثرات بلایای طبیعی را مهم ارزیابی کرد و افزود: باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی و تنویر افکار عمومی فرهنگ خود امدادی در بین مردم نهادینه شود که در صورت تحقق این مهم می توان از بسیاری خسارت ناشی از حوادث غیرمترقبه در جامعه جلوگیری کرد.
امام جمعه شهرستان در ادامه یکی دیگر از مناسبت های پیش رو را روز سوادآموزی عنوان کرد و گفت: نظام جمهوری اسلام تمام تلاش خود را برای ریشه کنی بیسوادی در کشور انجام می دهد ولازم است که مردم نیز در این راه با آموزش و پرورش و نهضت سوادآموزی همکاری کنند.
حجت الاسلام صفدری افزود: 9 دی نماد بصیرت، عشق و وفاداری ملت به رهبر معظم انقلاب اسلامی است که باید برای همیشه پاس داشته شود.
وی با بیان اینکه بی بصیرتی عده ای از خواص جامعه باعث بوجود آمدن فتنه در سال 88 شد اما بصیرت مردم و اعلام وفاداری آنان به نظام و رهبری تمامی دسایس سازمان یافته بدخواهان نظام اسلامی را نقش برآب کرد گفت: حماسه عاشورایی مردم در 9 دیماه سال 88 نظام اسلامی را تا ابد بیمه کرد و به کشور عزت بخشید.
ارسال نظرات