خبرهای داغ:
امام جمعه مهربان:

9دی سیلی محکم ملت بر فتنه گران بود

خبرگزاری بسیج: امام جمعه مهربان در خطبه های نمازجمعه این شهر، یوم الله 9 دی را سیلی محکم ملت بر منحرف کنندگان مسیر حرکت اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۱۱۱۶۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مرسلی گفت: باید خادم را از خائن بشناسیم چراکه از صدر اسلام بودند کسانی که نخست به دین و اسلام خدمت کردند و غم و غصه های پیامبر را برطرف کردند ولی عاقبت بخیر نشدند.

وی افزود: این افراد الان هم در جامعه هر روز یک مطلب مغرضانه و اختلاف افکن می زنند که باید آن ها را در هر لباس و مقامی باشند شناخت و به مردم شناساند تا مبادا باز فتنه ای بوجود بیاورند، اتفاقی که به دست سران فتنه و خائنین به نظام در سال 88 افتاد.

حجت الاسلام مرسلی در بخش دیگر سخنان خود خطاب به نامزدهای انتخاباتی یادآور شد: کاندیداها نباید با وعده های بی مورد و بی جا و اختلاف افکن همدیگر را تخریب کنند.

خطیب جمعه مهربان ادامه داد: وظیفه مردم شناسایی خدمتگزار واقعی است که خدا و قیامت را مدنظر قرار داده و صلاح مملکت و منافع ملی را در نظر بگیرند و از تعصبات بی جا و بی مورد دوری کنند.

وی در ادامه با اشاره به وضع معیشتی مردم بیان داشت: روز نامزدهای انتخاباتی در خصوص رفاه مردم و رفع بیکاری وعده هایی را به مردم دادند ولی متاسفانه کاری برای مردم پس از مسئولیت انجام ندادند.

امام جمعه مهربان خاطرنشان کرد: تنها راه خروج از مشکلات و معضلات اقتصادی توجه به سیاست های اقتصادمقاومتی است ولی آن طور که باید و شاید مردم این موضوع را با تمام وجود احساس کنند هیچ کار ریشه ای و مبانی انجام نشده است.

وی در ادامه به پنجم دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی اشاره و بیان کرد: از مسئولان بخش و استان تقاضا داریم که توجه خود را به مناطق محروم بیشتر کنند.

حجت الاسلام مرسلی ادامه داد: شهر و روستاهای اطراف خانه های کلنگی و گلی است که در برابر شاید کمتر از چهار ریشتر مقاومت ندارند و حتما باید پیشگیری قبل از وقوع حادثه را مدنظر قرار دهند چراکه پس از اتفاق افتادن هر قدر اعتبار هم اختصاص دهند ارزش از دست دادن جان عزیزانمان را ندارد که زلزله بم در سال 82 نمونه ای از این کم کاری بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها