تعهدات غرب در مذاکرات هسته ای و اجرای برجام مبنی بر لغو تحریم های ایران بود اما اقدام تاسف بار غربی ها در تحریم دوباره بر علیه ایران این تعهد را نقض می کند.
کد خبر: ۸۶۱۱۲۴۴
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، حجت الاسلام بیگی، خطیب جمعه کوثر در خطبه های نماز جمعه شهرستان کوثر با اشاره به آغاز هفته وحدت اظهار کرد: امروزه نیاز اساسی و مبرم جامعه اسلامی بین مسلمین اتحاد و همدلی است که واجب است برادران اهل تسنن و تشیع در برابر فتنه های دشمنان اسلام وحدت خود را حفظ کنند.

وی به خیانت ضد اسلامی عربستان در پایین آوردن قیمت نفت در جهان اشاره کرد و افزود: بیش از 100 کشور اسلامی ذخایر نفت دارند و اقتصاد خود را بر پایه آن برنامه ریزی کرده اند اما عربستان طی اقدام سخیف و ضد اسلامی فقط برای اینکه نفت شیعه کمتر از قیمت آب معدنی به فروش برسد قیمت نفت را پایین آورده است و اسلام این خیانت وهابیون عربستانی را رد می کند.

خطیب جمعه کوثر در بخش دیگری از سخنان خود حماسه 9 دی را روز میثاق امت با ولایت عنوان کرد و گفت: حماسه نهم سیلی محکمی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب بود و یقین داشته باشید که دشمنان همیشه در صدد راه اندازی فتنه هایی همانند فتنه 88 هستند و قطعاَ هم برنامه هایی برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی تدارک دیده اند.

حجت الاسلام بیگی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی مثل همیشه اقتدار و عظمت خود را در برابر فتنه های دشمنان اعلام کرده اند اضافه کرد: حضور پررنگ مردم در پای صندوق های رای حکم جهاد و جنگ در برابر کفار را دارد و یقینا این حضورحماسه ای را همانند حماسه 9 دی رقم خواهد زد و باری دیگر فتنه های دشمنان نقش بر اب خواهد شد.

وی ضمن محکوم ساختن کشتار شیعیان در کشورهای اسلامی افزود: صد ها مسلمان در دهها کشور اسلامی کشته می شوند و روزی هم نیست که کشور فلسطین شهید ندهد، اما مو از مو تکان نمی خورد؛ در حالی که وظیفه ذاتی سازمان ملل و دیگر سازمانهای مردمی در جهان حمایت از قشر ضعیف است اما متاسفانه هیچ اقدامی بر علیه ظالمان انجام نمی دهند.

خطیب جمعه کوثر با اعلام هشدار باش و آگاه باش به مسئولین بلند پایه کشوری اظهار کرد: تعهدات غرب در مذاکرات هسته ای و اجرای برجام در ایران اسلامی مبنی بر لغو تحریم های ایران بود اما اقدام تاسف بار غربی ها در تحریم دوباره بر علیه ایران اسلامی این تعهد را نقض می کند.

وی خاطر نشان کرد: ایرانیان حق ورود به آمریکا را ندارند، جای دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریست و دست درازی به پولهای بلوکه شده ایران اسلامی به عنوان غرامت از جمله تحریم های جدیدی است که از سوی غرب وضع شده در حالی که توافقات هسته ای و بحث پسا برجام این فتنه غرب را نقض کرده و بطور کلی محکوم می کند.

حجت الاسلام بیگی در دیگر بخش های سخنان خود ضمن تقدیر از مجموعه هلال احمر شهرستان کوثر در خدمات رسانی به مسافران در جاده سرچم اردبیل گفت: لازم است مسئولین استانی در تجهیز بیش از از پیش جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر این نهاد جوانگرا را در خدمات رسانی به مردم خصوصاَ در جاده سرچم اردبیل یاری کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر در پایان با اشاره به بن بست بودن شهرستان کوثر گفت: انتظار می رود مسئولین استانی و کشوری نسبت به حل و فصل این معضل اجتماعی در سطح شهرستان اقدامات پسندیده ای انجام دهند و شهرستان کوثر را از بن بست راههای ارتباطی رها سازند.

به گزارش کیویمیز، جاده فیروز آباد به خلخال واقع در جاده سرچم میهمانان، مسافران و دیگر اقشار مختلف مردم را که قصد تردد در حوزه استان اردبیل را دارندبه هم متصل میکنند؛ اما شهرستان کوثر همانطور که انتظار می رفت در بن بست قرار گرفته است و بطبع تردد از جاده اردبیل - سرچم – فیروز و خلخال صورت میگیرد در حالی که پیشتر شهرستان کوثر نقش ارتباط بین شهرستانهای مذکور را در جنوب استان ایفا می کرد.

ارسال نظرات