امام جمعه سرعین:

رسانه های بیگانه علیه شورای نگهبان توطئه می کنند

رسانه های بیگانه القای کم رونق شدن ثبت نام مجلس شورای اسلامی می کردند وقتی صفوف کاندیدا ها را دیدند به شورای نگهبان ایراد گرفته و توطئه چینی می کنند.
کد خبر: ۸۶۱۱۲۴۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، حجت الاسلام محمود اصغری، خطیب جمعه سرعین در خطبه های نماز جمعه شهرستان سرعین گفت:استکبار جهانی با توطئه آفرینی های روباه پیر استعمار یعنی انگلیس، در صدد قطع کردن نهال اسلام با یک قیچی دولبه است؛ که یک لبه آن وهابیت و جریان تکفیریست و لبه دوم آن، شیعه ی انگلیسی که جریان شیعه انگلیسی زمینه ساز برای وهابیت و برای تکفیری تروریست است.

امام جمعه سرعین افزود:مردم ما باید هوشیار و بیدار باشند و دقیقا عناصر و جریانهایی که به اشکال گوناگون حسینیه هایی را تشکیل میدهند و برنامه هایی میریزند را شناسایی کنند که اینها شیعه انگلیسی هستند.

خطیب جمعه سرعین به ولادت پیامبر اکرم اشاره کردوافزود:اگر ما بر این باور باشیم كه هدف انسان، رستگارى است بايد به سبك زندگى اهميت دهيم و حتی اگر به معنويت و رستگارى معنوى اعتقادى هم نداشته باشيم، براى زندگى راحت، زندگى برخوردار از امنيت روانى و اخلاقى، باز پرداختن به سبك زندگى مهم است واینجاست که بهترین الگوی بشری برای زندگی سبک زندگی پیامبر رحمت است.

استاد دانشگاه های اردبیل به 9دی اشاره نمود و اظهار داشت:9دی نه بزرگ ملت ایران به فتنه گران بود البته هم اکنون هم کسانی هستند فتنه 88 را قبول ندارند در صورتی که رهبر معظم انقلاب بارها به این مسئله پرداختنه اند این افراد باید سیره ائمه اطهار و رهبر کبیر انقلاب را مرور کنند تا به این امر واقف شوند.

امام جمعه سرعین گفت:رسانه های بیگانه با القای اینکه ثبت نام مجلس شورای اسلامی کم رونق می شود وقتی صفوف کاندید های را دیدند به شورای نگهبان ایراد وارد کرده و می گویند بسیاری از این افراد ثبت نام کننده صلاحیت نخواهند گرفت این جا باید گفت که مسائل داخلی ایران هیچ ارتباطی به شما ندارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار