نهم دی ماه ثابت کرد که مردم پای آرمان انقلاب ونظام استوارند و با بصیرت خود پوزه دشمنان را به خاک مالیدند.
کد خبر: ۸۶۱۱۲۵۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام امیر رشتبری، امام جمعه خلخال خطیب نماز جمعه خلخال با اشاره به سالروز نهم دی ماه روز بصیرت ملت ایران گفت: این ملت در نهم دی ماه ثابت کردند که هنوز پای آرمان انقلاب اسلامی هستند و اجازه دخالت بیگانگان در امور کشور را نخواهند داد.

امام جمعه خلخال با اشاره به گرم شدن بحث انتخابات در شهرستان خلخال گفت: شورای نگهبان سلامت جامعه و نظام را تضمین کرده و با ورود به انتخابات تهدید ها بر سوی این قوای دوستدار نظام بیشتر شده که باید مردم با حمایت های کافی و با بصیرت انتخاباتی جلوی هجمه دشمنان را بگیرند.

حجت الاسلام رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص شناخت آمریکا اشاره کردو گفت: دشمنی آمریکا با ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روزبا رنگی دیگر ادامه دارد و باید مسئولین دولت با دشمن شناسی با قضیه برخورد و وزارت امور خارجه درمقابل هجمه دشمن با استواری جواب دندان شکن را به آنان بدهند.

امام جمعه خلخال بد عهدی امریکا را یادآور شد و گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی ثابت شده است که این کشور برای رسیدن به هدف خود به هر توطئه دست زده و مردم باید با حضور پربصیرت در انتخابات فرصت هیچگونه سو استفاده به دشمن را ندهند.

رشتبری به نزدیک شدن به موعد انتخابات مجلس و خبرگان رهبری اشاره کردو خطاب به نمایندگان مجلس و کاندیدها و نامزدهای انتخاباتی گفت: کاندیدها در مجالسی که برگزار می کنند به تبلیغات و بیان اهداف خود بپردازندو از تخریب و توهین و بی احترامی به سایر رقبا ونامزدها پرهیز نمایند.

ارسال نظرات