خبرهای داغ:
رئیس قرارگاه فرهنگی عمار:

دفع نفوذ دشمن با پشتیبانی از ولایت‌فقیه ممکن است

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار گفت: مردم ایران با پشتیبانی و تبعیت از ولایت‌فقیه می‌توانند نفوذ دشمن را دفع کنند.
کد خبر: ۸۶۱۱۲۵۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت‌الاسلام مهدی طائب در یادواره شهدای غواص و 120 شهید، که شامگاه جمعه در مسجد غدیر شهرستان قزوین برگزار ‌شد، با اشاره به اینکه این قانون جنگ است که هر چقدر به نقطه پیروزی نزدیک شوی، آتش دشمن سنگین‌تر و حجیم‌تر می‌شود، اظهار کرد: ایران به نقطه پیروزی رسیده به همین دلیل دشمن تلاش خود را بیشتر کرده و علاوه بر هجوم فرهنگی و فیزیکی از نفوذ استفاده می‌کند.

وی افزود: به همین دلیل است که رهبر فرزانه انقلاب مدام نفوذ دشمنان را تذکر می‌دهد چون به نقطه پیروزی رسیدیم و آنها در آخرین حربه خود تلاش می‌کنند تا از نفوذ برای شکست دادن انقلاب اسلامی بهره‌ ببرند.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار با اشاره به اینکه بایستی مواظب نفوذ دشمن باشیم، گفت: مردم ایران ثابت کردند که جریان انقلاب اسلامی به جلو حرکت می‌کند و اگر کسی از خط انقلاب منحرف شود در واقع خودش از مسیر صحیح کنار رفته است.

این تحلیل‌گر سیاسی افزود: مردم ایران بایستی مواظب باشند و دقتشان را افزایش بدهند و با پشتیبانی و تبعیت از ولایت‌فقیه می‌توانند نفوذ دشمن را دفع کنند که این رمز پیروزی ماست.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا»، گفت: این کلام امام راحل، ستون فقرات انقلاب اسلامی بود تا مردم بدانند در هر جایی که از دنیا، مظلومی مورد ظلم قرار بگیرد به یاری آن بشتابند و زمینه را برای ظهور امام زمان (عج) فراهم کنند.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار با بیان اینکه امام خمینی (ره) رژیم شاهنشاهی را سرنگون و انقلاب اسلامی را برپا کرد، بیان کرد: هدف سوم ایشان این بود که پرچم این انقلاب به صاحب اصلی آن، امام زمان (عج) برسد.

این محقق و پژوهشگر با بیان اینکه برای رسیدن به این هدف بزرگ بایستی سختی‌های بسیاری را تحمل کرد، افزود: امام راحل زمانی که مردم را به اسلام دعوت می‌کرد، رژیم شاهنشاهی، ایشان را به کشورهای خارج تبعید کرد تا او را در محاصره قرار بدهد و بر کارهایش نظارت کند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم ادامه داد: امروز نیز شیعیان برای رساندن پرچم انقلاب اسلامی به امام زمان (عج) با سختی‌ها و فشارهای بی‌شماری مواجه می‌شوند و در این راه جان خودشان را فدا می‌کنند.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار با بیان اینکه امروز اگر امام زمان (عج) در هر نقطه‌ای از این جهان ظهور کند، دشمنان اسلام از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنند تا او را به شهادت برسانند، خاطرنشان کرد:  برای اینکه این امام بزرگوار بیاید باید امنیت را در جهان ایجاد کنیم به نحوی که دشمن بترسد و جرأت نکند که با ظهورش مرتکب خطایی شود.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «ملت ما اگر مبارزه با آمریکا را دقیق رعایت کند، جوانان ما شهد پیروزی را خواهند چشید» و این مطلب که «اسرائیل باید از دنیا محو شود»، گفت: اگر چشمانتان را باز کنید می‌بینید خطی که امام راحل تعیین کرده و سخنی که گفته، دارد به سمت جلو می‌رود.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری، دنیا را در حال تحول می‌دانند، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با ایجاد امنیت در کشورهای عراق، سوریه و لبنان می‌تواند رژیم صهیونیستی را از بین ببرد.

اسرائیل دیگر نیرویی ندارد

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار با بیان اینکه اسرائیل هرچه نیرو دارد در سوریه آورده است تا بتواند این کشور را تسخیر کند، عنوان کرد: امروز در این کشور جنگ جهانی سوم بی سروصدا جریان دارد و اگر این رژیم غاصب می‌توانست بیشتر نیرو بیاورد، می‌آورد ولی دیگر نیرویی ندارد.

طائب با بیان اینکه برای رسیدن به هدف یاد شده باید به قدرت برسیم تا بتوانیم در برابر هر حرکت دشمن جواب دندان‌شکنی بدهیم تا همیشه از ما ترسان باشد، بیان کرد: امروز مسئله نفوذ که در کشور ما مطرح می‌شود به این دلیل است که دشمن می‌خواهد با این نفوذ، حرکت امام راحل را متوقف کند.

وی با اشاره به اینکه اگر ما در برابر دشمن به قدرت برسیم دشمن عقب‌نشینی می‌کند، گفت: این دشمنان از درست کردن بمب اتم در کشور ما، نگران نیستند بلکه می‌ترسند جمهوری اسلامی ایران دانش خود را در فعالیت‌های هسته‌ای و غیره افزایش دهد.

این مسئول یادآور شد: دشمنان به مردم کشورمان می‌گوید شما هسته‌ای را می‌خواهید چه کار، نفت دارید، آنها حتی به ما اجازه غنی‌سازی 20 درصد را نمی‌دادند ولی جوانان ایرانی در سخت‌ترین شرایط به این علم و دانش دست یافتند.

1003/پ30/ب
          

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار