خبرهای داغ:
با حضور اصحاب رسانه:

نشست ائمه جماعت استان قزوین برگزار شد

نشست ائمه جماعت استان قزوین با رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۱۲۸۹
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

حجت‌الاسلام عباس اوتارخانی رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین درحاشیه نشست ائمه جماعات استان قزوین، که در مسجد شیخ‌الاسلام برگزار شد در جمع خبرنگاران به بیان اهداف این نشست پرداخت و اظهار کرد: به‌منظور تبیین جایگاه مدیریتی مساجد و بیان سیاست‌های مرکز رسیدگی به امور مساجد و همچنین معرفی راهکارها و برنامه‌هایی جهت فعال‌سازی بیشتر مساجد، این نشست را برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: نشست ائمه جماعت استان قزوین در دفاتر ائمه جمعه شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود و تاکنون یک جلسه از این برنامه در محمدیه برگزار شده است.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین با تأکید بر این ‌که این جلسات تداوم خواهد داشت، ادامه داد: این جلسات در ابتدا به صورت ماهانه و در ادامه هر دو هفته یک بار برگزار خواهد شد و رویکرد مرکز در جلسات آتی آموزشی و با مشارکت تمام ائمه جماعات در مباحث خواهد بود.

این مسئول تشریح کرد: قزوین دارای 9 ناحیه است و برای هر ناحیه یک نفر به‌عنوان رابط مرکز معرفی می‌شود که این رابط مسئول برگزاری جلسات در هر ناحیه خواهد بود.

حجت‌الاسلام اوتارخانی با بیان این‌که این جلسات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: این جلسات از آن جهت که مشکلات مساجد به‌صورت عام و موردی بررسی می‌شود، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ضروری است تداوم داشته باشد.

1003/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار