نهم دی روز پیوند امام و امت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان گفت: نهم دی روز پیوند مردم با آرمانهای امام و حمایت همه جانبه از مقام معظم رهبری (مدظله العالی)است.
کد خبر: ۸۶۱۱۳۰۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین عباس شمس با بیان اینکه فتنه گران در سال 88 در روز عاشورا به عزاداران حسینی حمله کردند و کف و سوت زدند و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر دادند گفت: فتنه گران همنوا با اربابان خارجی خود قصد مصادره انقلاب را داشتند که با بصیرت مردم به اهداف از پیش تعیین شده خود نرسیدند .

وی ادامه داد: مردم با بصیرت و انقلابی در روز نهم دی با حضور میلیونی خود در خیابانها حماسه ای خلق کردند که در تا ریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که روح دیانت حاکم بر مردم وجه مشترک 9دی و حضور مردم در سال 1357 بودو افزود: در روز 9دی سال 88 یک نکته اساسی وجود داشت و آن نکته بر می گردد به هویت و ماهیت انقلاب یعنی همان حضور اصیل و بی نظیر و تاریخی مردم که در سال 57 به نمایش گذاشته شد همان حضور نیز در ماجرای نه دی نشان داده شد.

عباس شمس ادامه داد: بعد از آن همه اهانت که در روز عاشورای سال 88 بواسطه یک عده افراد تحریک شده نسبت به امام حسین (علیه السلام ) انجام گرفت .

دو روز بعد یعنی روز 9 دی مردم به خیابانها آمدند و مومضع صریح خودشان را به طور عملی با حضور گسترده خود در خیابانها به نمایش گذاشتند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه رودان بیان داشت : دستهای آشکار و پنهان دشمن و تبلیغات گسترده آنان به اشکال مختلف نه فقط نتوانست مردم را از احساسات دینی خود عقب بنشاند بلکه روز به روز این احساسات عمیق تر و معرفت مردم نسبت به دین و اهل بیت (علیهم السلام ) بیشتر می شود و حضور مردم در مناسبت های ملی و مذهبی روز به روز پر رنگ تر و گسترده تر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباس شمس خطاب به دشمنان داخلی و خارجی گفت افرادی که با  دشمن همراهی و به مقدسات توهین می کنند بدانند که مردم ایران همان مردمی هستند که این انقلاب را به وجود آوردند و برای دفاع از آن نیز از هیچ تلاشی فروگذارنخواهند کرد .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار