امام جمعه ساوه با اشاره به افزایش ثبت نام ها برای مجلس خبرگان گفت: این اتفاق درواقع کپی برداری از توطئه نهضت آزادی برای راه اندازی نهضت سخنرانی بود و اکنون نیز برخی به دنبال راه اندازی نهضت ثبت نام هستند تا هزینه رد صلاحیت ها افزایش یابد.
کد خبر: ۸۶۱۱۳۰۹
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به افزایش ثبت نام ها برای مجلس خبرگان گفت: در بدایت امر نمی توان این ثبت نام ها را مساله بدی قلمداد کرد چراکه طبق حقوق شهروندی افراد حق دارند در صورت داشتن صلاحیت های لازم خود را در معرض رای مردم قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه مشکل از جایی آغاز می شود که افراد زیادی بدون ابتدایی ترین صلاحیت ها برای خبرگان ثبت نام کرده اند، یادآور شد: این اتفاق درواقع کپی برداری از توطئه نهضت آزادی برای راه اندازی نهضت سخنرانی بود و اکنون نیز برخی به دنبال راه اندازی نهضت ثبت نام هستند تا هزینه رد صلاحیت ها افزایش یابد.

حسینی با تاکید بر اینکه شورای نگهبان بیدی نیست که بااین بادها به خود بلرزد ، ادامه داد: اکنون وظیفه شورای نگهبان برای مقابله با نفوذ دشمن بسیار جدی تر و حادتر شده است.

ارسال نظرات