عاملان و ساکتان فتنه شریک جرم هستند و باید گوش به سخنان و فرمایشات رهبری داشته باشیم و باید بصیرت را حفظ کنیم تا انقلاب اسلامی بیمه شود.
کد خبر: ۸۶۱۱۳۱۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام‌جمعه ساری با گرامیداشت هفته وحدت، ایستادگی مقابل دشمنان را پیام این هفته برشمرد و گفت: اسلام بر امت واحد اسلامی تأکید دارد.

آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با عنوان اینکه هنوز در رسیدن به هدف هفته وحدت و اتحاد بین مسلمین فاصله‌داریم اظهار داشت: سیاست‌های دشمنان بین کشورهای اسلامی تفرقه انداخته است درحالی‌که باید برای دستیابی به وحدت تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: هدف هفته وحدت این است که مسلمانان جهان علیه آمریکا و اسرائیل به خیابان بیایند و مشت‌هایشان را گره کنند و باید درراستای وحدت تلاش کنیم.

وی با محکوم کردن جنایات کشورهای استکباری در قتل و عام مسلمانان جهان یادآور شد: امروز شاهد کشتار مردم مسلمانان در کشورهای فلسطین، لبنان و نیجریه هستیم و باید مسلمانان برابر این جنایات بسیج شوند.

آیت‌الله طبرسی در بخش دیگری از سخنانشان با یادآوری مقام والای شهادت تصریح کرد: مازندران تاکنون ۱۳ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است و این نشانه آن است که اسلام بدون وحدت معنا ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران، ریشه همه گرفتاری را ناشی نداشتن وحدت برشمرد و گفت: وحدت از آرزوهای علمای اسلام است و باید آن را تمرین کنیم و سرلوحه خودمان قرار دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن ۹ دی‌ماه عنوان کرد: عاملان و ساکتان فتنه شریک جرم هستند و باید گوش به سخنان و فرمایشات رهبری داشته باشیم و باید بصیرت را حفظ کنیم تا انقلاب اسلامی بیمه شود.

امام‌جمعه ساری، ولایت‌فقیه را استخوانی در گلوی استکبار برشمرد و گفت: دشمنان در تلاش هستند تا در انتخابات فراروی اختلاف ایجاد کنند و به اهداف شومشان برسند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات جنبه بازدارندگی دارد، تصریح کرد: انتخابات موجب بیمه شدن کشور می‌شود و نوعی مبارزه غیرمستقیم با دشمنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها