خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه گفت: علمای شیعه و اهل سنت همصدا جنایاتی که داعش به نام اسلام انجام می دهد را محکوم کنند و اعلام نمایند این خشونت ها و جنایات در اسلام ناب محمدی جایی ندارد.
کد خبر: ۸۶۱۱۳۵۴
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامرضا مرتضائی نیا در نشست صمیمی علمای شیعه و اهل سنت زیرکوه با بیان اینکه واژه وحدت واژه پرمعنایی است که آثار ترقی آن بر هیچکس پوشیده نیست، اظهارداشت: اگر در جامعه ای وحدت و همدلی حاکم شود، آن جامعه پیروز خواهد بود.

امام جمعه زیرکوه خاطرنشان کرد: نکته ای که در مورد وحدت باید سرلوحه کار قرار دهیم این است که این وحدت و همدلی باید حول یک محور انجام شود که آن محوریت یک رهبر دینی فرزانه است و اگر این وحدت و همدلی حول این رهبر دینی باشد بدون شک موفق خواهیم بود.

وی با بیان اینکه همه علما باید نعمت رهبری را قدر بدانند، تاکیدکرد: در شرایط حساس امروز نباید بگذاریم حتی یک حرف از فرمایشات مقام معظم رهبری روی زمین بماند.

مرتضائی نیا، دین و آمیزه های دینی، ‌امر به معروف و نهی از منکر و وحدت کلمه را سه عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: امروز هم دین و آمیزه های دینی باید حرف اول را بزند و در کنار آن همه باید برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و عوامل پیروزی بخش این نظام تلاش کنند.

تفرقه، سم مهلک جامعه امروز است

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه سم مهلک جامعه، تفرقه است، تصریح کرد: دشمن برای از بین بردن وحدت بین شیعه و سنی شبانه روز تلاش می کند در این راه از هیچ کوششی فرو گذار نیست.

مرتضائی نیا با بیان اینکه هم شیعه انگلیسی و هم سنی آمریکایی از نظر اسلام مردود است، بیان داشت: بوجود آوردن این فرقه ها توطئه دشمنان برای تفرقه بین مسلمانان است و در این شرایط بهترین مساله این است که همه با هم در سایه ولایت زندگی کنیم.

وی با تاکید بر بصیرت افزایی خاطرنشان کرد: ای کاش خواص بی بصیرت که امروز مقداری با جمهوری اسلامی ایران زاویه گرفته اند، حداقل اندازه رئیس جمهور روسیه بصیرت می داشتند و ولایت پذیری خود را ثابت می کردند.

امروز در همه عرصه ها نیاز به تفکر بسیجی داریم

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه تفکر بسیجی باید در جامعه حاکم و تقویت شود، افزود: امروز در همه عرصه ها نیاز به تفکر بسیجی داریم و باید بسیج را تقویت کنیم.

مرتضائی نیا خاطرنشان کرد: دشمن روی ولایت فقیه حساس شده است، زیرا اولین ضربه ای که دشمن خورده ، ‌از ولایت بوده است.

وی از علمای شیعه و اهل سنت خواست جنایات داعش را محکوم کنند و تاکید کرد: علمای شیعه و اهل سنت باید در این زمینه علنا داد بزنند و همه با هم همصدا جنایاتی که داعش به نام اسلام انجام می دهد را محکوم کنند و اعلام نمایند این خشونت ها و جنایات در اسلام ناب محمدی جایی ندارد.

امام جمعه زیرکوه با اشاره به مساله نفوذ گفت: دشمن در همه زمینه ها به دنبال نفوذ است و نفوذ به این معنی است که تصمیمی که دشمنان در آن سوی مرزها می گیرند، همان تصمیم توسط مسئولان ما هم گرفته شود.

وی با اشاره به انتخابات در پیش رو اظهارداشت: هم انتخابات مجلس شورای اسلامی و هم انتخابات مجلس خبرگان بسیار مهم و سرنوشت ساز است و در این راه علما باید بصیر باشند و در راه بصیرت افزایی افراد تلاش کنند و نگذارند مجلس ششم دوباره تکرار شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها