امام جمعه مریوان، گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) الگوی کامل زندگی برای ما هستند و ما باید با بهره گیری از فضائل اخلاقی آن حضرت زندگی خود را ترسیم کنیم.
کد خبر: ۸۶۱۱۴۱۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی در خطبه های این هفته نماز جمعه مریوان با گرامیداشت ماه ربیع الاول و تبریک هفته وحدت به تمام مسلمین جهان، گفت: میلاد پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) میلاد نور، هادی و منجی بشر از تاریکی و گمراهی است.

وی اظهار کرد: اگر با دقت و روشنی به زندگی پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) نگاه کوتاهی داشته باشیم این پیامبر بزرگ درس وحدت و رحمت به پیروان خود یاد داده است.

وی گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) الگوی کامل زندگی برای ما هستند و ما باید با بهره گیری از فضائل اخلاقی آن حضرت زندگی خود را ترسیم کنیم.

ماموستا شیرزادی افزود: همه مسلمانان باید با معرفت و شناخت کامل از پیامبر بزرگ اسلام در زندگی خود مسیر ترقی و کمال را طی کنند و تلاش کنند تا سیره آن بزرگوار را در زندگی خود پیاده و شبیه سازی کنند.

ایوب غلامی رئیس هلال احمر مریوان در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه با ارائه گزارشی از فعالیت های آموزشی این نهاد، از مردم خواست با رعایت مسائل نظام مهندسی در ساخت و ساز منازل خود بیش از گذشته توجه و اهمیت دهند. وی همچنین مردم را به پیشگیری از رویدادهای و بلایای طبیعی هم چون زلزله فرا خواند.

ارسال نظرات