رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل:

افتتاح پروژه سردر ورودی دانشگاه پیام نور در دهه فجر

دانشگاه پیام نور استان در زمینه فعالیت‌های علمی و پژوهشی و تحقیقاتی برگزیده شده که ما در مراسمی که دوشنبه این هفته برگزار خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۶۱۱۴۳۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، مهرداد محرم‌زاده، رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل در گفتگویی اظهار داشت: در حوزه فرهنگی و تقویت برنامه‌های ارزشی و اعتقادی در دانشگاه پیام نور با محوریت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها این مجموعه در دانشگاه پیام نور اردبیل راه‌اندازی شده است.

وی گفت: با حکمی که برای حجت‌الاسلام عبدالله حسنی صادر شد این مجموعه پا به پای سایر تشکل‌ها و مجموعه‌های فرهنگی دانشگاه پیام نور برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های سازنده و مثبتی را خواهد داشت تا در سایه فعالیت این مجموعه بتوانیم حرکت‌های مقبولی را انجام دهیم.

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل به کسب مقام‌های ورزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان و همچنین تجلیل از کارکنان متعهد این دانشگاه اشاره کرد و افزود: در گرامیداشت هفته پژوهش از سه نفر از پژوهشگران دانشگاه پیام نور استان اردبیل تجلیل شد.

محرم‌زاده بیان کرد: دانشگاه پیام نور استان در زمینه فعالیت‌های علمی و پژوهشی و تحقیقاتی برگزیده شده که ما در مراسمی که دوشنبه این هفته برگزار خواهیم کرد از افتخارآفرینان رشته‌های ورزشی و همچنین عملی، تحقیقاتی و پژوهشی تجلیل خواهیم کرد.

وی در مورد تعطیلی دانشگاه پیام نور در پنجشنبه ها ادامه داد: با هدف کاهش هزینه‌ها و مدیریت صحیح در این زمینه و صرفه‌جویی مناسب‌تر دانشگاه پیام نور روزهای پنج‌شنبه تعطیل خواهد شد تا در این روز شاهد ترمیم و افزایش انرژی نیروهای تخصصی و کارآمد و همچنین برگزاری دوره‌های تخصصی رشد حرفه‌ای مجموعه نیروی انسانی باشیم که بر اساس ابلاغ کشوری دانشگاه پیام نور به غیر از فعالیت‌های آموزشی و دایر بودن کلاس‌ها مجموعه اداری آن تعطیل خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل در مورد افتتاح سردرب دانشگاه پیام نور نیز گفت: دهه فجر با حضور مسئولان استانی شاهد افتتاح این پروژه خواهیم بود.

محرم‌زاده از آغاز به کار اجرایی پروژه احداث آمفی ‌تئاتر دانشگاه پیام نور به عنوان یک مجموعه منسجم خبر داد و افزود: قرار است با استفاده از شیوه‌های جدید در شش ماه آینده این مجموعه مجهز شده و نسبت به راه‌اندازی آن برنامه‌ریزی انجام شود.

این مسئول قطب شدن دانشگاه پیام نور را در سطح ملی یک امتیاز ویژه برای صدور مجوزهای تدریس و توسعه بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری توصیف کرد و ادامه داد: ما در سایه این اقدام شاهد راه‌اندازی کارگاه آموزشی، برگزاری همایش‌‌های عملی و کاربردی و توان‌افزایی در مجموعه دانشگاه پیام نور خواهیم بود.

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا استان اردبیل قطب توسعه دو رشته کشاورزی با گرایش اصلاح نباتات و همچنین تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی باشد که قطعا با پیگیری‌های که انجام می‌شود انتظار می‌رود سال آینده مجوز این قطب شدن گرفته شود.

محرم‌زاده گفت: ماه گذشته در کنگره برند ورزشی که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد بنده به عنوان یکی از سخنرانان اصلی و عضو هیئت رئیسه برگزاری کنگره سخنرانی را با محوریت مدیریت کیفیت در عرصه ورزشی انجام دادم به طوری که به عنوان سخنران برتر نیز شناخته شدم.

ارسال نظرات