خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت بین المللی نگار نصر خراسان جنوبی:

ترویج غذاهای سالم و کمک به اقتصاد مقاومتی هدف جشنواره طبخ غذا

مدیرعامل شرکت بین المللی نگار نصر خراسان جنوبی با اشاره به جشنواره طبخ غذا اظهارداشت: این جشنواره با هدف ایجاد انگیزه و آشنایی بانوان و علاقه مندان به منظور طبخ غذاهای سالم و ارزان با گوشت ماکیان برگزار شده است.
کد خبر: ۸۶۱۱۴۳۹
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مصطفی محمد پور صبح امروز در جشنواره طبخ غذا در بیرجند اظهارداشت: شرکت بین المللی نگار نصر خراسان جنوبی در بخش های بازار فروش محصولات اقتصاد مقاومتی، تسهیلات، ترویج فرهنگ کارآفرینی، آموزش کسب مهات، اشتغال نیروهای بسیجی، مشاوره اشتغال و تهیه طرح کسب و کار فعالیت می کند.

مدیرعامل شرکت بین المللی نگارنصر خراسان جنوبی با اشاره به جشنواره طبخ غذا اظهارداشت: این جشنواره با هدف ایجاد انگیزه و آشنایی بانوان و علاقه مندان به منظور طبخ واستفاده از غذاهای ماکیان و سالم برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره با شرکت 80نفر از بسیجیان خواهر و عموم خواهران برگزار شده است، تصریح کرد: متاسفانه در سراسر استان و کشور از انواع غذاهای ماکیان استفاده کمتری می شود.

محمدپور با بیان اینکه برنامه ریزی هایی انجام شده است که خانواده ها استفاده از این گوشت ها را جایگزین سبد غذایی کنند، عنوان کرد: امیدواریم این گونه جشنواره ها راهی برای استفاده درست مردم از غذاهای سالم و مفید در خانواده ها باشد.

مدیر عامل شرکت نگار نصر خراسان جنوبی ادامه داد: هدف این برنامه معرفی کارگاه های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید کنندگان برای استفاده بیشتر و بهتر مردم از مواد غذایی سالم و ارزان است.

وی یادآورشد: این جشنواره به همت بانک مهر اقتصاد، جهاد کشاورزی، فنی و حرفه ای و نظام مهندسی استان برگزار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار