نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان:
سپاه علاوه بر حضور در فعالیت‌های نظامی، در حوزه فعالیت‌های فرهنگی نیز حضور دارد و علاوه بر فعالیت‌های درون سازمانی در بیرون سازمان نیز اهتمام ویژه‌ای به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی دارد.
کد خبر: ۸۶۱۱۴۵۶
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان در بازدید از نمایشگاه مطبوعات گفت: سیاست غرب در رابطه با مواضع جمهوری اسلامی ایران هنوز هم خصمانه است و در این راه با حربه‌های مختلف فرهنگی وارد شده تا بتواند جدایی دین از سیاست را در کشور جمهوری اسلامی ایران رقم بزند در حالی که ما با تأسی به قرآن کریم و به منصه ظهور رساندن فرامین این کتاب متعالی و انسان‌ساز می‌توانیم انقلاب اسلامی را سرپا و پر قوت نگه داریم.

حجت‌الاسلام متین افزود: بهترین شیوه برای مقابله با دشمن در عرصه جنگ فرهنگی مراجعه به قرآن و بهره‌گیری از آموزه‌های آن است و با استخراج آیات مختلف در خصوص استکبارستیزی آن آیات را سرلوحه زندگی خود قرار داده و با آزادگی و تعالی زندگی کنیم.

وی افزود: بهترین شیوه برای مقابله با دشمن در عرصه جنگ فرهنگی مراجعه به قرآن و بهره‌گیری از آموزه‌های آن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در واقع یک انقلاب فرهنگی بود که پس از اینکه امام خمینی (ره ) توانست مردم را با آموزه‌های دینی قرآن آشنا کند و مردم به معنای واقعی کلمه ادبیات استکبارستیزی را متوجه شدند، آموزه‌های امام خمینی (ره) منجر به انقلاب اسلامی شد.

حجت‌الاسلام متین تصریح کرد: وقتی زمینه انقلاب اسلامی ایران آموزه‌ها و فرهنگ قرآنی بود، قطعا علت بقای آن نیز فرهنگی و ادامه مسیر قرآن خواهد بود.

این مسئول تأکید کرد: سپاه علاوه بر حضور در فعالیت‌های نظامی، در حوزه فعالیت‌های فرهنگی نیز حضور دارد و علاوه بر فعالیت‌های درون سازمانی در بیرون سازمان نیز اهتمام ویژه‌ای به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه افزود: با توجه به اینکه بسیج بخشی از پیکره جامعه است و همه مردم در هر حوزه‌ای که اشتغال دارند می‌توانند در بسیج حضور فعال داشته باشند، با اهتمام به فعالیت‌قرآنی در حوزه‌های بسیج اقدامات خوبی در این عرصه صورت گرفته است.

ارسال نظرات