خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: فرمانده سپاه جلفا در نشست ستاد بزرگداشت نهم دی این سپاه با يادآوري فتنه 88 و اتفاقات پس از آن، عامل حرکت مردم در نهم دی را ولایت مداری آن ها دانست.
کد خبر: ۸۶۱۱۴۸۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، احمد تقی پور، افزود: در روز نهم دی با بصیرت و آگاهی ملت، توطئه هاي اسكتبار نقش بر آب شده و برگی زرین بر تاریخ افتخارات کشور افزوده شد.

وي با بيان اينكه ریشه فتنه نهم دی به تقابل انقلاب با استکبار جهانی بر مي گشت، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با استمرار خود، موجب به خطر افتادن بسیاری از منافع دشمنان و مستکبران عالم شده و فتنه 88 ریشه در توطئه مستکبران جهان داشت.

تقی پور با اشاره با فرمایش امام راحل که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد، گفت: وحدت و اتحاد جامعه و مردم برحول ولایت فقیه مهمترین عامل برای مقابله با همه توطئه های دشمنان است و هر چه حمایت مردم و مسئولان از ولایت فقیه قوی تر باشد، آفت ها، توطئه ها و فتنه ها کمتر خواهد شد.

وي در پايان سخنان خود، خاطرنشان كرد: در 9 دی مردم به صحنه آمدند تا وفاداری خود را نسبت به نظام، انقلاب، ولایت فقیه و خون شهدا نشان داده و اعلام كنند که اجازه نمی دهند هیچ فتنه گری به این نظام و انقلاب آسیب بزند و ارزشهای انقلابی و اسلامی و خون شهدا را پایمال کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها