خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:
خبرگزاري بسيج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت باب الحوائج اين سپاه با اشاره به فتنه سال 88 و تلاش برخي ها براي كمرنگ كردن آن، تبیین درست حوادث آن زمان را یک ضرورت دانست.
کد خبر: ۸۶۱۱۴۹۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام رجب احمدی يادآوري كرد: 9 دی ملت ایران با حضور گسترده خود بر اساس احساس تکلیف دینی، بصیرت، دشمن شناسی و در راستای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی به صحنه آمدند و توطئه های دشمنان را خنثی و آتش فتنه گران را خاموش کردند.

وي با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در خصوص یوم الله بودن این روز، بيان كرد: این کارها، کارهایی نیست که با اراده امثال ما انجام شود این کار خدا بوده و دست قدرت الهی است.

وی فروخواباندن شعله های آتش فتنه و منزوی کردن فتنه گران به دست مردم، نمایش شکوه ملت ایران، تجدید میثاق مردم با آرمان های امام راحل و انقلاب، نمایش عشق به ولایت و تجدید پیمان با رهبر فرزانه انقلاب، پایان بخشی به دوره هشت ماهه آشوب ها و ناآرامی ها در کشور و زدن مهر تایید برسلامت و درستي انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری را از مهمترین دستاوردهای حماسه تاریخی نهم دی برشمرد.

نشست بصیرتی و روشنگری پایگاه مقاومت باب الحوائج شبکه بهداشت حوزه شهید باکری جلفا، در سالن اجتماعات بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر برگزار شد.

ارسال نظرات