۱۱۰۰ نفر دانش اموز مریوانی در جشنواره افسران فرهنگی شرکت کردند که از این تعداد ۴۴ نفر به مرحله استانی راه یافتند.
کد خبر: ۸۶۱۱۴۹۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آرام عباسی کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی مریوان با اعلام این خبر گفت: همایش افسران فرهنگی با حضور حجت‌الاسلام آزادی خواه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، شیرازدی امام جمعه مریوان، مسئولین ادارات و نهادها و نیز با شرکت ۲۵۰ نفر از دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره افسران فرهنگی در محل مجتمع فرهنگی هنری ارشاد مریوان برگزار شد.

وی گفت: دراین مراسم باشکوه علاوه بر برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در پایان از ۳۶ نفر از برترین های مسابقات نقاشی، خوشنویسی و انشاء نویسی جشنواره افسران فرهنگی شهرستان مریوان تجلیل شد.

عباسی بیان داشت: جشنواره افسران فرهنگی با موضوعات نقاشی، انشاء نویسی و خوشنویسی از اول لغایت ۲۴ آذر ماه ۹۴ در سطح مقاطع مختلف مدارس شهرستان مریوان برگزار شد که در این مسابقات تعداد ۱۱۰۰ نفر شرکت کردند و از این تعداد ۴۴ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

گفتنی است هفتمین همایش منادیان وحدت با عنوان همایش «افسران فرهنگی» ویژه دانش‌آموزان کردستانی در هفته وحدت برگزار می‌شود که امسال این همایش با موضوعات نقاشی، انشاء و خوشنویسی برگزار شد.

لازم به ذکر است؛ امسال ۹ همایش شهرستانی منادیان وحدت در شهرهای مختلف استان و یک همایش استانی نیز در کردستان انجام می شود
ارسال نظرات