خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

دشمن با علامه و آیت الله سازی در فکر نفوذ در نظام است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروزه دشمن به دنبال علامه سازی و آیت الله سازی است تا از این طریق نظام را به دست بگیرد و در قرآن هم گفته شده است که فتنه از قتل هم بالاتر و بزرگتر است لذا باید حواسمان جمع باشد و بصیرت افزایی کنیم.
کد خبر: ۸۶۱۱۴۹۹
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، ابوالقاسم احمدی، فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج طبس در جمع بسیجیان حوزه خواهران حضرت فاطمه در روستای ازمیغان گفت: خیلی از مصیبت ها که بر سر اسلام آمده به خاطر بی بصیرتی افراد مومن بوده است، اگر حضرت فاطمه(س) شهید راه ولایت شدند و یا اگر امام حسین(ع) با یارانش به این گونه شهید شدند به خاطر بی بصیرتی افراد بود.

احمدی گفت: یکی از کلید واژه هایی که رهبری در سه ماهه اخیر به آن تاکید کرده اند نفوذ است و حلقه های صالحین بهترین بستر برای گسترش فرهنگ اسلامی است و باید در این حلقه ها مسائل را بازگو کنیم.

وی عنوان کرد: با توجه به این که ما در آستانه دو انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلام هستیم باید بصیرت افزایی کنیم.

هادی سیاسی خاطر نشان کرد: نفوذ دشمن به صورت پنهانی برای انجام اموری علیه نظام که معمولا این کار توسط عوامل داخلی صورت می گیرد.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: دشمن امروزه به دنبال این است که از کسانی که در آنها زمینه فتنه است استفاده کنند و یکی از راه های نفوذ آنها انتخابات است.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: امروزه دشمن به دنبال علامه سازی و آیت ا... سازی است تا از این طریق نظام را به دست بگیرند و مجلس هم همانگونه است و در قرآن هم گفته شده است که فتنه از قتل هم بالاتر و بزرگتر است لذا باید حواسمان جمع باشد و بصیرت افزایی کنیم.

وی افزود: امروزه بسیج برای ما یک ارزش است و ما باید به کسی رای بدهیم که بسیجی باشد و بسیج را قبول داشته باشد.

احمدی یاد آور شد: شرط اصلی مقابله با فتنه ها این است که گوش ما به سخنان مقام معظم رهبری باشد و تاکید ایشان این است که بصیرت داشته باشیم یعنی بتوانیم فتنه ها را متوجه شویم و در مقابل دشمن ایستادگی کنیم .

وی گفت: یکی از راه کارهای عملی مقابله با دشمن و فتنه ها همین حلقه های صالحین است و حلقه های صالحین به این نیست که در داخل مسجد یا حسینیه باشد بلکه در خانه ها و مهمانی ها هم می توانیم بصیرت افزایی کنیم، بنابر روایت، زنده کردن و بصیرت افزایی یک نفر مثل زنده کردن تمام مردم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها