عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: اکنون شرایط کشور خاص است و انتخابات پیش رو صف‌آرایی آقازاد‌ه‌ها مقابل غیر است.
کد خبر: ۸۶۱۱۵۷۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ سید مهرداد بذرپاش ظهر امروز در همایشی با عنوان جشن (ساندیس) و به دعوت بسیج دانشجویی در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به اینکه زمانی مردم را متهم به ساندیس‌خوری در راه‌پیمایی‌هام می‌کردند اظهار کرد: ما در جواب به این افراد می‌گوییم ساندیس نی‌ هم دارد، ما ساندیس را هم می‌خوریم و نی آن را در چشم بدخواهان نظام فرو می‌کنیم.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این انتخابات صف آرایی آقازاده‌ها در مقابل غیر است. البته آنها مقصر همه اتفاقات را دولت قبل می‌دانند تا جایی که ما نگران هستیم حادثه منا را هم تقصیر دولت قبل بیندازند.

نماینده مردم تهران در مجلس به موضوع حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 9 دی ماه سال 88 اشاره کرد و گفت: ما تا به امروز با سه نسل تحریم مواجه بودیم که نسل اول آن از زمان تسخیر لانه جاسوسی و نسل دوم آن از زمان انفجارات مقر نظامیان آمریکا در لبنان شروع شد که پس از آن تحریم‌های جامعی علیه ایران و لیبی آغاز شد که یکی از قوی‌ترین نوع تحریم‌ها علیه کشورمان بود.

بذرپاش افزود: نسل سوم تحریم‌ها نیز مربوط به قطعنامه 1529 بود.

وی بیان کرد: از سال 84 تا سال 87 ما شاهد یک تیک‌آف هسته‌ای در کشور بودیم که افرادی همچون شهید احمدی روشن و دوستانش آغازگر این حرکت بودند. اما در سال 87 سولانا پیشنهادی را با عنوان انجماد دوطرفه به ایران ارائه کرد و قرار شد بندهای این پیشنهاد را تهیه کند و به ایران ارسال نماید اما این اتفاق حاصل نشد.

بذرپاش با بیان اینکه در سال 88 عده‌ای به رأی مردم تمکین نکردند گفت: البته این عده عادت دارند که اگر انتخابات به نفع‌شان باشد آن را حضور پررنگ مردم بدانند تا اگر نتیجه انتخابات به نفعشان نباشد می‌گویند انتخابات مهندسی شده و در آن تقلب رخ داده است که این شیوه آنها همچنان ادامه می‌یابد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه پس از فتنه 88، سه ماه در روند مذاکرات هسته‌ای ایران وقفه ایجاد شد اظهار کرد: ما در آن زمان شاهد بودیم که اوباما به پشت تریبون آمد و گفت حکومت ایران مشروعیت ندارد و همه مذاکرات، هیچ است، حتی زمانی که به ماه‌های آخر سال 88 رسیدیم وزیر دفاع آلمان حرف آخر را زد و گفت نظر ما این است که تا مردم در خیابان‌ها هستند از طریق وضع تحریم‌ها معیشت آنها را دچار مشکل کرده و کار نظام را تمام کنیم.

وی ادامه داد: همزمان نیز شاهد رفت و آمد برخی آقازاده‌ها بودیم و عده‌ای از آنها در هتل‌های لندن با سناتورهای آمریکایی و انگلیسی مذاکره می‌کردند و می‌گفتند باید ایران را تحریم کنید زیرا ایران فقط با تحریم، در مقابل جریانات رنگی سر تعظیم فرو می‌آورد.

بذرپاش با اشاره به اینکه آیا انسان می‌تواند تا این اندازه در صحنه سیاسی نامرد باشد گفت: آنها تلاش می‌کردند تا به معیشت مردم فشار وارد شود تا خود در صحنه سیاسی برنده بازی باشند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درباره فتنه و عدم سکوت مردم اظهار کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب می‌گوید سکوت نکنید و از فتنه حرف می‌زنند در واقع به خاطر دعوای احمدی‌نژاد و موسوی نیست زیرا نظام به خاطر دو نفر که معطل نمی‌ماند.

بذرپاش با بیان اینکه برخی‌ها هم‌اکنون موضوع تشریح تحریم‌ها به کاغذپاره را بیان می‌کنند، ادامه داد: آقای احمدی‌نژاد سال 85 گفت، تحریم‌ها کاغذ پاره است اما برخی تحریم‌ها در سال 90 وضع شد اما چون برخی افراد به صلاحشان نیست که بگویند فتنه‌ای که دوستانشان در کشور رقم زدند، چه ظلم بزرگی را به مردم کرد می‌گویند وضع تحریم‌ها به خاطر این بوده که احمدی‌نژاد تحریم‌ها را کاغذ پاره می‌دانسته است.

وی با اشاره به غیرعادی شدن پرونده هسته‌ای ایران گفت: هم اکنون برخی افراد باید بیایند و بگویند که زمان چه کسی پرونده هسته‌ای ایران به فکر غیرعادی درآمد و سند این موضوع گزارش آمانو بود که در آن اعلام کرد که ایران قبل از سال 2003 به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای بود. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات