مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری استان زنجان:

پایان اجرای مهمان ناخوانده

نمایش مهمان ناخوانده عصر روز جمعه به اجرای خود پایان داد.
کد خبر: ۸۶۱۱۶۱۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری استان زنجان گفت: نمایش مهمان ناخوانده نوشته زری کرمی به کارگردانی مریم عزیزی عصر روز جمعه چهارم دیماه پس از 5 روز اجرا به کار خود پایان داد.

امیر نعمتی افزود: این نمایش شاد و موزیکال از سوی حوزه هنری استان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و انجمن های هنرهای نمایشی به مدت 5 روز در محل تالار هنر فرهنگسرای امام(ره) به روی صحنه رفت.

وی افزود: مهمان ناخوانده ماجرای بازسازی قصه معروف و قدیمی حیواناتی است که در شب بارانی و سرد به خانه مادربزرگ پناه می برند و با ورود آنها به خانه مادربزرگ روباه وارد جمع آنها شده و اتفاقات جدیدی رقم می زند.

مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری استان زنجان گفت: در نمایش مذکور مریم عزیزی، عاطفه توکلی، شیما فتحی، حسام دولتیاری، علی الوانی و فرهاد ابوالفضلی به ایفای نقش پرداختند.

نعمتی خاطرنشان شد: طراحی صحنه نمایش را مریم عزیزی و زری کرمی انجام داده و سعید قاصدی کار آهنگسازی نمایش را بر عهده داشته است.

گفتنی است، طی پاییز امسال بعد از نمایش های شب بی پایان فاخته و برگزین، مهمان ناخوانده سومین نمایشی است که در هفته های اخیر به روی صحنه رفته است.

این نمایش در ایام مذکور از ساعت 18 برای تماشای عموم مردم به روی صحنه می رود.

ارسال نظرات