سردار ترابی در جمعه نماز گزاران جمعه قشم گفت:

توانمندی نظامی و امنیتی کشور مرهون وحدت کلمه مردم ایران است

سردار ترابی در جمعه نماز گزاران جمعه قشم گفت: هفته وحدت مختص به این ایام نیست و ما در همه ایام و اوقات به وحدت و همبستگی بین مردم و اقوام نیازمندیم.
کد خبر: ۸۶۱۱۶۳۶
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سردار ترابی با تجلیل از مردم مومن و وفا دار اهل سنت استان هرمزگان اظهار داشت : ما به جز احسان و خوبی از مردم اهل سنت قشم ، بندر لنگه و دیگر مناطق استان ندیده ایم و نباید اجازه دهیم عده ای نابخرادنه وحدت بین شیعه وسنی را در استان هرمزگان کم رنگ کنند.

 وی با بیان اینکه برای حفظ وحدت در کشور هزینه زیادی را متحمل شده ایم خاطر نشان کرد : در اوایل انقلاب عده ای به نام کومله و دمکرات یا خلق عرب و بلوچ قصد از بین بردن وحدت در کشور را داشتند که با خون شهدا وحدت کشور بیمه شد و باید قدر این نعمت الهی را بدانیم.

 فرمانده سپاه امام سجاد (ع) توانمندی نظامی و امنیتی کشور را به خاطر وجود وحدت کلمه ویکپارچگی کشوردانست و بیان داشت : امروز دشمن جرات تعرض به این کشور را ندارند کهباید مراقب باشیم تا کسی نتوانتد این وحدت را خدشه دار کند.

 وی افزود : ما هر چه خیر و خوبی دیدیم از وحدت دیدیم و خیر و صلاح کشور ما با توجه به گوناگونی مذاهب و اقوام در وحدت کلمه و اتحاد ملت ایران است .

 وی اضافه کرد : آن روز که آمریکا هواپیمای مسافربری ما را در خلیج فارس مورد اصابت قرار داد گذشت  و امروز ما در خارج از مرزها با دشمن می جنگیم و برای حفظ امنیت و آسایش ملت ایران هر روز شهدایی را تقدیم می کنیم و مطمئن باشید در سایه وحدت ملت ایران آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

ارسال نظرات