خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س)بندرترکمن:

بیانات رهبری بهترین راهنما والگو درحفظ اتحادو وحدت بین مسلمین است

قانعی زارع :رمز پیروزی در مقابل استکبار جهانی وحدت و اتحادی است که همواره خار چشم استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۶۱۱۶۴۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ خدیجه قانعی زارع مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س)بندرترکمن در آستانه هفته وحدت مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س)بندرترکمن ضمن تبریک هفته وحدت درمصاحبه با خبرنگار بسیج با اشاره به اینکه بیانات مقام معظم رهبری بهترین راهنما والگو درحفظ اتحادو وحدت بین مسلمین است اظهارداشت: بیانات مقام معظم رهبری نمونه کاملی از وحدت بین مسلمین است که موجب ناکامی استکبار در رسیدن به اهداف فرصت طلبانه خودشود لذا رمز پیروزی در مقابل استکبار جهانی وحدت و اتحادی است که همواره خار چشم استکبار جهانی است.

خدیجه قانعی زارع با اشاره به آثار وحدت در جامعه اسلامی افزود:بی شک برنامه های فرهنگی سالم موجب رقابتهای سالم وبالتبع انسجام وحدت در جوامع اسلامی می شودلذا هر عاملی که رنگ خدایی داشته باشد آثار مثبت خود را به جامعه وارد می کند.

مدیر حوزه علمیه غرب استان تصریح کرد: ضرورت جامعه اقتضا می کندتا وحدت بین شیعه وسنی حفظ شودواگر زمینه وبستری برای ایجاد اختلاف دیده شد باید جلوی آن را گرفت لذا صلاح امت اسلامی اتحاد ملی وانسجام است چرا که اسلام نیز مارا به وحدت دعوت می کند.

قانعی زارع بااشاره به کسانی که از اختلاف بین شیعه وسنی سود می برند خاطر نشان ساخت:استکبار جهانی ودر راس آن آمریکا واسراییل همیشه با هدف نفوذ در صفوف مسلمین در صدد رسیدن به اهداف سلطه طلبانه خود هستند لذا توصیه های مقام معظم رهبری برضرورت نقاط وحدت وهمگرایی از مهمترین اصول همبستگی بین مسلمین است.

وی یادآورشد: در عصر حاضر دوری از اختلافات وجدالهای بی نتیجه که ساخته کار استکبار است تنها راه پیروزی ملتهای اسلامی برسلطه گران جهانی است تا مانع نفوذهای همه جانبه انان درکشورهای اسلامی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها