فرماندار دامغان خبر داد:

مشارکت 2500 عامل اجرایی، نظارتی و انتظامی برگزاری انتخابات در دامغان

فرماندار دامغان گفت: بیش از دو هزار و 500 نفر شامل عوامل اجرایی، اعضای شعب اخذ رأی، نیروهای ستادی و عوامل انتظامی، بازرسی و نظارت، در برگزاری انتخابات هفت اسفند این شهرستان مشارکت خواهند داشت.
کد خبر: ۸۶۱۱۶۵۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، علی اصغر مجد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان دامغان در محل ستاد انتخابات این شهرستان اظهار داشت: در دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی 11 نفر از حوزه انتخابیه شهرستان دامغان برای حضور در خانه ملت نام نویسی ثبت نام کرده بودند.

وی با اشاره به آغاز فرآیند رسمی ثبت‌نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دامغان و حوزه فرعی بخش امیرآباد از 28 آذرماه و رشد قریب به 100 درصدی تعداد نامزدها نسبت به انتخابات مجلس نهم، از نام نویسی 21 داوطلب شامل 20نفر از آقایان و یک نفر از بانوان در مهلت هفت روزه ثبت‌نام خبر داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دامغان افزود: از این تعداد چهار نفر دارای مدرک دکترا، پنج نامزد دانشجوی مقطع دکتری، 11 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و یک نفر دارای مدرک لیسانس و سابقه جانبازی هستند.



فرماندار دامغان با بیان اینکه یک نفر از کاندیداهای ثبت نام نموده در حوزه انتخابیه شهرستان دامغان، صبح امروز با مراجعه به ستاد انتخابات شهرستان واقع در فرمانداری، رسما انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام کرد، گفت: جوانترین داوطلب شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان دامغان 30 سال و مسن‌ترین آنها 57 سال سن دارد.

مجد با اشاره به آغاز روند تأیید صلاحیت کاندیداها در هیئت‌های اجرایی تصریح کرد: قانون ملاک تمام تأیید صلاحیت‌ها خواهد بود، امیدواریم بتوانیم در نهایت امانت‌داری و قانون‌مداری و بی‌طرفی، انتخاباتی پرشور‌تر از گذشته و رقابتی را در شهرستان دامغان برگزار کنیم.

وی با اشاره به پیش بینی 93 شعبه اخذ رآی در حوزه انتخابیه اصلی شهرستان دامغان و فرعی امیرآباد همچون انتخابات دوره گذشته مجلس شورای اسلامی، خاطر‌نشان کرد: بیش از دو هزار و 500 نفر شامل عوامل اجرایی، اعضای شعب اخذ رآی، نیروهای ستادی و عوامل انتظامی، بازرسی و نظارت، در برگزاری انتخابات هفت اسفند این شهرستان مشارکت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار