خبرهای داغ:

جشنواره «من هم می‌نویسم» در خوزستان برگزار می‌شود

اهواز - دبیر جشنواره «من هم می‌نویسم» از برگزاری این جشنواره در خوزستان به‌منظور ترویج کتاب‌خوانی برای کودکان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۱۶۷۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرنگار بسیج خوزستان، محمد مرادی پیش از ظهر امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیرامون جشنواره «من هم می‌نویسم» برگزار شد، عنوان کرد: این جشنواره به‌منظور آشنایی قشر کودک و نوجوان با مقوله کتاب و کتاب‌خوانی برپا می‌شود.

وی افزود: تاکنون هزار اثر از خوزستان و استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده است.

مرادی با بیان اینکه آثار ارسال شده در این زمان در مرحله داوری قرار دارند، افزود: متأسفانه همانند سایر جشنواره‌های فرهنگی و هنری دیگر، سازمان‌های حامی این جشنواره به تعهدات خود عمل نکردند و تنها نامی از آنها بر روی پوستر جشنواره درج شده است.

دبیر جشنواره «من هم می‌نویسم» تصریح کرد: یکی از مشکلات بسیار اساسی در بخش کودک و نوجوان، تغییر افکار و تخیل این قشر در طول سال‌های اخیر است. این مسئله باید به‌صورت جدی پیگیری شود. تغییر تخیل کودکان و نوجوانان سرزمین ما در آثار ارسالی بسیار مشهود است.

وی اظهار کرد: پویانمایی، کارتون و به‌صورت کلی تغذیه رسانه‌ای امروزه کودکان و نوجوان، باعث تغییر تخیل این قشر شده که برای ترمیم این مشکل باید زمان زیادی را صرف کرد.

مرادی همچنین با انتقاد از نبود یک فرهنگسرا در خوزستان گفت: در این زمان تنها مکان برای انجام فعالیت‌های فرهنگی کودکان و نوجوان، مدارس و کانون‌های پرورش فکری است که آنها هم به دلیل نخبه‌گرایی به همه افراد این قشر توجه نمی‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها