فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:

حماسه 9 دی توطئه استکبار را نقش برآب کرد

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: مردم با حضور خود در حماسه 9 دی توطئه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را نقش براب کردند و نشان دادند که به جمهوری اسلامی و نظام ولایت پایبند هستند.
کد خبر: ۸۶۱۱۶۸۹
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اراک، پاسدار محمدرضا رضایی در نشست خبری دهه بصیرت با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت: متاسفانه در سال 88 تعدادی از کاندیداهای ریاست جمهوری به قانون تمکین نکرده و نسبت به نتایج انتخابات معترض شدند، اعتراضی که مشخص شد از آن سوی مرزها رهبری و مدیریت می‌شود.

وی افزود: هدفی که استکبار از طریق عوامل داخلی خود در کشور دنبال می‌کرد و قصد داشت تا با هدف قرار دادن اصل نظام، حکومت اسلامی را به چالش کشد ولی بصیرت و اگاهی مردم نسبت به این امر سبب شد تا این توطئه خنثی شده و دشمن به اهدافش دست پیدا نکند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: مردم در حماسه 9 دی ثابت کردند که به انقلاب اسلامی پایبند بوده و مثل سال‌های قبل از آن در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی 8 ساله تا پای جان برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران آماه هستند.

رضایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره حماسه 9 دی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند همانگونه که در ابتدای انقلاب محرم به کمک مردم آمد در حماسه 9 دی نیز نهضت عاشورا به کمک ملت آمد و از این منظر شبیه صدر اسلام و روزهای نخست حکومت اسلامی است که مردم با اراده خویش وارد میدان شدند و به مقابله با دشمن ایستادند.

وی افزود: از روز 9 دی ماه تا 19 همین ماه دهه بصیرت نامگذاری شده و امسال این دهه با شعار "9 دی تجلی ایستادگی در برابر نفوذ آمریکایی" نامگذاری شده و سپاه ناحیه اراک نیز برای این دهه برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته و اجرایی می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: تشریح عبرت های فتنه، تبیین نقش مقام معظم رهبری در مهار فتنه، بصیرت مردم مومن ایران اسلامی در آن دوران، محکومیت حامیان فتنه با شفاف سازی اقدامات غیرقانونی آنها و معرفی نقش رسانه های بیگانه در دخالت در امور داخلی کشور در فتنه 88 مهمترین اهداف برگزاری برنامه های دهه بصیرت است.

رضایی با اشاره به حضور سخنرانان و چهره‌های کشوری در مراسم تدارک دیده شده گفت: برنامه‌های این دهه با حضور سخنرانان مطرح کشوری از جمله سیدمحمد حسینی و محمدحسین صفر هدندی وزیران اسبق فرهنگ و ارشاد و نیز یکی از پیشکسوتان بسیج برگزار می‌شود.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با ائمه جماعات گفتمانهای دینی با موضوع علل و ریشه ظهور فتنه و مقابله با آن در سطح مساجد و کانونهای فرهنگی هنری شهرستان اراک برگزار می شودو این نشست‌ها در شب نهم دی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: برگزاری نهضت روشنگری با حضور هیئت عاشقان ولایت، برپایی 13 نمایشگاه عکس و پوستر در پایگاه های مقاومت بسیج محلات، نصب 50 تابلو تبلیغاتی با موضوع 9 دی، به کارگیری ظرفیت های پویا نمایی مراکز آفرینش های سپاه ناحیه اراک برای تولید محتوا از دیگر فعالیت های سپاه ناحیه اراک در دهه بصیرت است.

رضایی با اشاره به اینکه استکبار برای رسیدن به اهداف خویش سعی در بهره‌گیری از جوانان دارد گفت: در نشست‌های روشنگری با توجه به منویات رهبری و تأکید ایشان بر نفوذ دشمن از طریق قشر جوان و نوجوان سعی شده برنامه‌های به گونه‌ای باشد که این قشر از جامعه حضور بیشتر داشته و از برنامه‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار